Back

Świadczenie usług holowania pojazdów i ich części o DMC do 3,5 t na terenie działania KMP w Suwałkach

» Notice description

Nazwa: Świadczenie usług holowania pojazdów i ich części o DMC do 3,5 t na terenie działania KMP w Suwałkach
Opis: zgodnie z załącznikami
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
czas dojazdu na miejsce zdarzenia ()
dodatkowy pojazd do holowania (zał.1)

Opis i specyfikacja:






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































st1\:*{behavior:url(#ieooui) }



/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



Regulamin
obowiązujący Wykonawców

składających
za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej

oferty
realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl.

2. KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia,
ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy
odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi
żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od
dnia upływu terminu składania ofert.

7. Płatność nastąpi po realizacji zamówienia. Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w
Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.

8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych
zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem
przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10. KWP w Białymstoku
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty.

11. W przypadku kilku
pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo
wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12. KWP w Białymstoku zastrzega,
że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a
Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.

13. Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu.
Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia
woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie
postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.

14. KLAUZULA RODO.

Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;

2)
nadzór nad
prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych
osobowych:

inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP
KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl

3)
Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:

a)
prowadzenia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

b) w przypadku
zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;

4)
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i
dokumentacja ją dotycząca;

5)
Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane:

a)
do celów
przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

b) do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,


c) po
zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w
szczególności:


i. przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i
podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,


ii. przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z
przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów
dochodzenia tychże roszczeń,


iii. przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze
względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt Policji,


iv. przez okres określony w odrębnych przepisach do celów
badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;

6)
w przypadku
zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze
środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał
będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa
właściwych dla środka pomocowego;

7)
podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych
osobowych stanowi bowiem przepis prawa;

8)
w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

9)
posiada
Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**;

d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

10) nie przysługuje
Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;

b) prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.



Oświadczenie wykonawcy składającego
ofertę:

Oświadczam, że:

œ
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.
13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu

/W przypadku gdy wykonawca nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/

W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!



I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia



Charakterystyka
przedmiotu zamówienia: świadczenie usług holowania wraz z wszelkimi pracami
towarzyszącymi, pojazdów i ich części o
dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, zatrzymanych do dyspozycji Policji (KWP, KMP, KPP, KGP), a także holowanie pojazdów służbowych Policji - w rejonie działania Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach.



Zakres podstawowych czynności
wchodzących w skład zlecenia usługi holowania:

a)
przyjęcie
zlecenia przez Wykonawcę (przyjmowanie zleceń przez 24h na dobę 7 dni

w tygodniu);

b)
dojazd do
wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż ….. minut od chwili otrzymania
zlecenia;

c)
wyciąganie
pojazdu spoza drogi (o ile takie jest wymagane do skutecznego usunięcia pojazdu
z drogi)

d)
przygotowanie
pojazdu do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do
transportu);

e)
załadunek
pojazdu zgodnie z dyspozycją Policji;

f)
uporządkowanie
miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających
użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów;

g)
dojazd
(najkrótszą drogą) z pojazdem transportowanym na parking KMP/KPP lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego;

h)
rozładunek
sprzętu transportowego (części przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na
parking wskazany przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez
dyspozytora parkingu strzeżonego.




Ilość zlecanych usług
wskazanych w formularzu ofertowym przyjęta została przez Zamawiającego
szacunkowo wyłącznie w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna
ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego

w tym zakresie.

Pojazdy o masie całkowitej do 3,5 t.

Czas dojazdu Wykonawcy usługi do
miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić

nie więcej niż 60 min. od momentu
przyjęcia zgłoszenia o miejscu, w którym znajduje się pojazd do momentu
rozpoczęcia wykonywania usługi transportowej.

W przypadku zaistnienia szczególnie trudnych
warunków podczas załadunku pojazdu
(potwierdzone w Protokole przekazania
sprzętu transportowego do holowania przez policjanta wykonującego czynności
służbowe na miejscu zdarzenia), Wykonawcy
oprócz opłaty ryczałtowej przysługuje dodatek.

Jako
szczególnie trudne warunki przyjmuje się np. załadunek pojazdu spoza drogi,
pojazd w rowie, zaklinowany na drzewie, słupie, z innym pojazdem, pojazd w
wodzie, na grząskim terenie, pojazd leżący na dachu, wyciągany z torowiska itp.

Cena jednostkowa za wykonywanie usługi holowania
określona w formie ryczałt jest stała bez względu na porę dnia i dzień tygodnia
oraz stopień trudności wykonywanych prac.



Informacje
dodatkowe:

1)
szacunkowa ilość planowanych usług holowania w ciągu
roku wynosi - 25 szt.

2)
szacunkowa ilość zaistnienia szczególnie trudnych
warunków terenowych podczas załadunku pojazdu - 8 szt.

3)
szacunkowa łączna ilość km holowania na odległość powyżej 10 km – 150 km



II.
Wymogi formalne:



1. Na
wezwanie Zamawiającego przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:

a) aktualne zezwolenie (kopię dokumentu) na wykonywanie zawodu przewoźnika
drogowego wydane na podstawie Ustawy z
dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2022, poz. 2201 ze zm.)
lub odpowiadające mu ważne uprawnienia (licencja na wykonanie krajowego
transportu drogowego rzeczy, koncesja, certyfikat lub innego równoważnego
dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania przewozów w transporcie),
które zostały wydane wcześniej na podstawie obowiązujących przepisów,

b) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 1).



2.
Wykonawca zobowiązany jest do:

a)
zapewnienia całodobowej możliwości usuwania i
przemieszczania pojazdów,

b)
wykonania usługi wyspecjalizowanym sprzętem
umożliwiającym usunięcie

i przemieszczenie każdego rodzaju pojazdu, który jest przedmiotem zamówienia.
Wykonawca musi zapewnić środki transportowe, urządzenia oraz sprzęt pomocniczy
przeznaczony do usuwania i przemieszczania pojazdów zgodnie z obowiązującymi
przepisami;

c)
wykonywania zleconych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.



3. Wymagania
dodatkowe:

3.1. Wykonawca musi dysponować
co najmniej jednym, w pełni sprawnym technicznie pojazdem specjalnym pomocy
drogowej przeznaczonym do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o
dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Przez pojazd specjalny pomocy
drogowej Zamawiający rozumie pojazd spełniający następujące wymagania:

a) pojazd
przewidziany do wykonywania przedmiotowych usług musi być technicznie
przystosowany do przewożenia lub holowania uszkodzonych lub niesprawnych
pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony

b) pojazd
musi być oznakowany oraz spełniać pozostałe wymagania określone

w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016,
poz. 2022 ze zm. ).

3.2. Wykonawca gwarantuje, że pojazdy przewidziane do
wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem będą posiadały
aktualne w trakcie obowiązywania
umowy dokumenty: dowód rejestracyjny, badania techniczne, polisę OC.

3.3. Wykonawca zobowiązuje się
każdorazowo na żądanie
Zamawiającego
przekazać wykaz
pojazdów, które wykorzystane zostaną
przy realizacji przedmiotu umowy oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 1.

3.4. W przypadku, gdy w dowodzie rejestracyjnym
przedstawionym przez Wykonawcę

nie będzie określona dopuszczalna ładowność, Zamawiający obliczy ww. wartość

w sposób określony w art. 2 pkt. 56
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2023 , poz.
1047 z późn. zm.), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i
masy własnej pojazdu.





III.
Kryteria oceny ofert

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się
kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert z uwzględnieniem
tych kryteriów.

Oferty spełniające wymagania formalne, złożone przez
Wykonawców będą oceniane według poniższego kryterium:






Lp.


Opis
kryterium oceny oferty


Znaczenie w
%


Sposób oceny




1.


Cena

(wartość oferty brutto)


60%


Według wzoru podanego
poniżej




2.


Czas dojazdu


30%


Według wzoru podanego
poniżej




3.


Dodatkowy pojazd do
holowania


10%


Według punktacji podanej
poniżej








1)
Kryterium
pierwsze: cena (C)

W tym kryterium Wykonawca
może uzyskać max. 60 pkt.

1% odpowiada w punktacji
końcowej 1 pkt.

W kryterium: „cena” Zamawiający dokona oceny złożonych ofert według następującego wzoru:

C = (Wmin/Wbad)
x 60 pkt

gdzie:

Wmin
– najniższa wartość oferty spośród złożonych,
niepodlegających odrzuceniu ofert

Wbad – wartość oferty ocenianej



Dla porównania dla
każdej z ofert w każdym zadaniu będzie brana pod uwagę wartość oferty (W) obliczona przez Zamawiającego według poniższego
schematu:



W
= (U x KB) + (Skm x L) + (TW x Sd)

gdzie:


U - szacunkowa ilość
planowanych usług holowania określona dla zadania

KB -
cena ryczałtowa brutto za jednorazową usługę holowania dla pojazdów i ich
części

o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t na odległość do 10 km

Skm -
cena brutto za 1 kilometr holowania - na odległość powyżej 10 km

L - szacunkowa łączna ilość km holowania - na odległość
powyżej 10 km

TW -
szacunkowa ilość zaistnienia szczególnie trudnych warunków
terenowych podczas załadunku pojazdu

Sd - cena brutto za 1 dodatek (zaistnienia szczególnie trudnych warunków terenowych podczas załadunku
pojazdu)



* Zamawiający zastrzega, że dla
każdej pozycji gdzie szacunkowe ilości usług określone zostały wartością „0”
(szt./km) - do wyliczenia wartości oferty - Zamawiający przyjmie wartość „1”.



Szacunkowa ilość planowanych usług holowania określona dla zadania KMP w Suwałkach uwzględniana
do oceny ofert (U)




L.p.


nazwa usługi


zakres usługi


ilość




1


ryczałt (holowanie do 10km)


do 3,5t


25




2


trudne warunki przy załadunku


8




3


ilość km (holowanie pow. 10 km)


150






2)
Kryterium
drugie: czas dojazdu w ramach realizacji danego zadania

W tym kryterium Wykonawca
może uzyskać max. 30 pkt.

1% odpowiada w punktacji
końcowej 1 pkt.



W kryterium: „czas
dojazdu” Zamawiający dokona oceny
złożonych ofert według następującego wzoru:

T = (Tmin/Tbad) x 30
pkt

gdzie:

Tmin
– najkrótszy czas dojazdu
spośród złożonych, niepodlegających odrzuceniu ofert

Tbad – czas dojazdu podany w ofercie ocenianej



Maksymalny
czas dojazdu wynosi: 60 minut.

Wykonawcy mogą zaoferować
czas dojazdu krótszy niż czas maksymalny określony dla danego zadania.



W
przypadku niepodania (niewpisania) przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oferowanego czasu dojazdu do miejsca zatrzymania pojazdu
(miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi) Zamawiający przyjmie, że Wykonawca wykona zamówienie w czasie maksymalnym dla
danego zadania.



3)
Kryterium trzecie: dodatkowy
pojazd do holowania

W tym kryterium Wykonawca może uzyskać max. 10 pkt



Wykonawca może zaoferować realizację
zamówienia w zadaniu więcej niż jednym pojazdem specjalnym pomocy drogowej
spełniającym wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia
2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia.

Za zaoferowanie realizacji zamówienia więcej
niż jednym pojazdem w zadaniu Wykonawca otrzyma dodatkowo 10 punktów.





ŁĄCZNA PUNKTACJA BĘDZIE PRZELICZANA WG PONIŻSZEGO WZORU:

LP = C + T +
Dp

gdzie:

LP – liczba uzyskanych punktów ogółem

C – liczba punktów przyznanych w
kryterium nr 1 „cena”

T – liczba punktów przyznanych w
kryterium nr 2 „czas dojazdu”

Dp – liczba punktów przyznanych w kryterium nr 3 „dodatkowy pojazd do holowania”



Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą
ofertę.



Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymaganiom Zamawiającego i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.



Jeżeli nie będzie można dokonać
wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną, a jeżeli
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych.



IV.
Opis sposobu i podstawy obliczenia
wartości umowy

Sposób wyliczenia wartości wynagrodzenia
umownego dla zadania (W) dot. holowania pojazdów i ich części o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t
przedstawia się następująco:



W = (U x KB) + (Skm x L) + (TW x Sd)



U – szacunkowa ilość planowanych
usług holowania określona dla zadania

KB – cena ryczałtowa brutto za jednorazową usługę holowania dla pojazdów i
ich części

o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t na odległość do 10 km

Skm – cena brutto za 1
kilometr holowania na odległość powyżej 10 km

L – szacunkowa łączna ilość km holowania na odległość powyżej 10km

TW – szacunkowa ilość zaistnienia
szczególnie trudnych warunków terenowych podczas załadunku pojazdu

Sd –
cena brutto za 1 dodatek (zaistnienia szczególnie trudnych warunków
terenowych podczas załadunku pojazdu)



Do wyliczenia całkowitej wartości
wynagrodzenia za poszczególne zadania podana została szacunkowa
ilość planowanych usług holowania do 10 km określona dla zadania (U), szacunkowa ilość km holowania na odległość powyżej 10 km (L) oraz szacunkowa ilość
usług w szczególnie trudnych warunkach (TW):








KMP w Suwałkach



















L.p.


nazwa usługi


zakres usługi


ilość


cena jednostkowa


wartość (brutto)





1


ryczałt (holowanie do 10km)


do 3,5t


25











2


trudne warunki przy załadunku


8











3


ilość km (holowanie pow 10 km)


150




























Wykonawca zobowiązany jest do
obliczenia i podania w ofercie:

-
ceny ryczałtowej za jednorazową usługę holowania dla
pojazdów i ich części

o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - na
odległości do 10 km.

-
cena brutto za 1 kilometr holowania – na odległości powyżej 10 km.

-
cena brutto za 1 dodatek (zaistnienia szczególnie trudnych warunków
terenowych podczas załadunku pojazdu).



Przy kalkulacji wysokości opłat ryczałtowych należy
uwzględnić, iż jednorazowa usługa holowania obejmuje podstawowe czynności:

b)
przyjęcie
zlecenia przez Wykonawcę (przyjmowanie zleceń przez 24h na dobę 7 dni

w tygodniu);

c)
dojazd do
wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż ….. minut od chwili otrzymania
zlecenia;

d)
wyciąganie
pojazdu spoza drogi (o ile takie jest wymagane do skutecznego usunięcia pojazdu
z drogi)

e)
przygotowanie
pojazdu do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do
transportu);

f)
załadunek
pojazdu zgodnie z dyspozycją Policji;

g)
uporządkowanie
miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających
użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów;

h)
dojazd
(najkrótszą drogą) z pojazdem transportowanym na parking KMP/KPP lub inne
miejsce wskazane przez Zamawiającego;

i)
rozładunek
sprzętu transportowanego (części przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na
parking wskazany przez Zamawiającego wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez
dyspozytora parkingu strzeżonego.




Opłata ta musi także uwzględniać koszt przejazdu: od
siedziby wykonawcy do miejsca załadunku oraz od miejsca rozładunku do siedziby
wykonawcy. Opłata ryczałtowa dotycząca użycia dźwigu obejmuje również dojazd,
obsługę i powrót do bazy.



Opłaty ryczałtowe zostaną ustalone na okres ważności
umowy i nie będą podlegały zmianom, z wyjątkiem sytuacji opisanych w umowie.

W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

W razie jakichkolwiek pytań osobą do kontaktu jest Pan
Wojciech Oleszkiewicz - Zastępca Naczelnika Wydziału Transportu KWP w
Białymstoku, tel. 47 711 34 36.








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































st1\:*{behavior:url(#ieooui) }



/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}










Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































st1\:*{behavior:url(#ieooui) }



/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}












Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}




Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

10.05.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

KWP Białystok


» Contact details

Available after sign in

Sign in