Back

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZSS-XVI.271.1.2024 dotyczące wyboru wykonawcy usługi: doprojektowanie, produkcja i montaż elementów identyfikacji wizualnej Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu.

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Do 10 czerwca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Koncepcja kreatywna (Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie o rachunku bankowym (Oświadczam, że jestem jedynym posiadaczem rachunku, na który w przypadku zawarcia umowy z Zamawiającym, zostaną przekazane środki i zobowiązuję się utrzymać rachunek do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Opis przedmiotu zamówienia

Kod główny CPV:
30192000-18 Wyroby biurowe.


II. Przedmiot zamówienia
Doprojektowanie, produkcja i montaż elementów identyfikacji wizualnej Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu.
Oferta cenowa dotyczy wykonania usług: doprojektowania, na podstawie wytycznych ujętych w brandbooku przygotowanego dla Centrum Profilaktyki Świt, elementów ułatwiających orientację w przestrzeni oraz elementów kształtujących estetykę wnętrza, produkcji materiałów identyfikacyjnych oraz ich montażu. Należy zastosować kolory główne i dopełniające, krój pisma zaproponowany do napisów głównych oraz dopełniających a także ikonki ujęte w dokumencie brandbooka. Zadaniem projektanta jest przygotowanie rozwiązań, dla których inspiracją winny być propozycje ujęte w brandbooku.

Materiały, które mogą zostać wykorzystane ( jeżeli nie są wskazane) to: naklejki, rysunki, farby, dibond i inne. Szczegółowy przedmiot zamówienia służący do wyceny zakresu prac stanowi załącznik nr 1a do zapytania.

Centrum Profilaktyki „Świt” to nowe miejsce na mapie Poznania. Jego działalność będzie oparta na funkcjonowaniu trzech różnych punktów w ramach kompleksu zabudowań targowiska na Świcie. Centrum będzie służyło osobom, które potrzebują wsparcia w zakresie wyjścia z uzależnień oraz oferowało działania profilaktyczne w tym zakresie. To również miejsce, które będzie wspierało dzieci dotknięte FAS lub mające zaburzenia integracji sensorycznej, a wymagające rehabilitacji ruchowej. Centrum Świt będzie promowało zdrowy tryb życia.
Centrum Profilaktyki Świt będzie miejscem wsparcia, terapii osób z uzależnieniami, przestrzeń konsultacji, szkoleń, warsztatów i spotkań, miejsce przyjazne dla mieszkańców i mieszkanek, w tym również dzieci i młodzieży, miejsce dostępne, otwarte na inicjatywy organizacji pozarządowych.


III. Warunki udziału oraz wykluczenia z udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty które:
a. realizują usługi tożsame z przedmiotem zapytania ofertowego od minimum 5 lat,
b. wykażą doświadczenie w przygotowaniu identyfikacji wizualnej dla minimum 5 podmiotów działających publicznie oraz tworzenia aranżacji przestrzeni w budynkach użyteczności publicznej itp. Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedstawieniu przez Wykonawcę przykładowych identyfikacji wizualnych oraz aranżacji (przesłać portfolio) , zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185.).
4. O udzielenie zamówienia mogą̨ się ubiegać włącznie Oferenci, którzy spełniają̨ wyżej określone warunki oraz złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, składającą̨ się z dokumentów, o których mowa w punkcie VII pkt 1 niniejszego zapytania.
5. Zamawiający oceni, czy Oferent spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1,2 i 3 na podstawie oferty oraz złożonych wraz z ofertą załączników.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” - „nie spełnia”.
7. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Pozostaje ona jednak w dokumentacji prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Oferta musi zostać sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz dołączyć do niej wizualizację (projekty) pomieszczeń, umieszczonych w załączniku nr 1. Należy również do niej dołączyć podpisane i uzupełnione o datę załączniki nr 2, 3 i 4.
6. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
7. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zaleca, aby podpis(y) złożony(e) na formularzu ofertowym umożliwił(y) identyfikację osoby/osób, która(e) go złożyła(y), np. podpis będzie uzupełniony pieczęcią imienną.
13. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.


V. Miejsce i termin składania oferty cenowej:

1. Oferta musi zawierać:
a. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do którego należy dołączyć projekty/wizualizacje zdjęć pomieszczeń zamieszczonych w załączniku.
b. Oświadczenia oferenta, w tym oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – załącznik nr 2
c. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3
d. Oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu w związku z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr
2. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej (skany podpisanych/parafowanych dokumentów) poprzez stronę internetową https://www.platformazakupowa.pl do 8 maja 2024 r.
3. Dokumenty przesyłane przez platformę zakupową muszą stanowić skany ostatecznych podpisanych, zaparafowanych dokumentów wyłącznie w formacie .pdf. Każdy załącznik powinien być zapisany w oddzielnym pliku i opisany nazwą oraz numerem załącznika znajdującym się w prawym, górnym rogu dokumentu.

VI. Kryteria oceny ofert

cena – 60% (60 pkt)
koncepcja kreatywna – 40% (40 pkt)

Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty zostaną obliczone w następujący sposób:

1. Punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C= ---------------------------------------- x 60 = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej

2. Punkty za koncepcję kreatywną:
a. ocena estetyki i funkcjonalności projektu elementów identyfikacji wizualnej Centrum Profilaktyki Świt – 0-10 pkt
b. nawiązanie do identyfikacji wizualnej znajdującej się w brand booku – 0 -10 pkt
c. ocena za trafne oddanie charakteru działalności Centrum Profilaktyki Świt – 0-10 pkt
d. ocena za czas gwarancji usługi – 0-5 pkt.
e. ocena portfolio – 0-5 pkt.
Zamawiający dokona oceny jedynie tych ofert, które spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jako najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w obu kryteriach łącznie.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru oferty.


VII. Informacja o udzieleniu zamówienia

1. Jeżeli ofert uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2. Informację o wybranym Wykonawcy, niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej..
3. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający zamieści informację o nieudzieleniu zamówienia w Platformie Zakupowej.

VIII. Zmiany treści zapytania ofertowego

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie w Platformie Zakupowej.
2. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą̨ wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.

IX. Unieważnienie zapytania ofertowego

1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią̨ następujące okoliczności:
a. wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe;
b. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą̨ zawarcie umowy z wybranym Oferentem;
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.


X. Określenie warunków zmian umowy:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy w sytuacji gdy okoliczności niezależne od Zamawiającego uniemożliwią realizację tych usług.
2. Zmiany w umowie mogą̨ zostać wprowadzone jedynie w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie Strony, pod rygorem ich nieważności.

XI. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
- po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 zł netto. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w ww. postępowaniu.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

XII. Postanowienia dodatkowe i końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
3. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagań odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w Urzędzie Miasta, chyba że nie zachodzi konflikt interesów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.


Załączniki:
Zapytanie ofertowe
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Przedmiot umowy do wyceny pracy – załącznik 1a
3. Rzut pomieszczeń – załącznik 1b
4. Brandbook – załącznik 1c
5. Oświadczenia oferenta, w tym oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym – załącznik nr 2
6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3
7. Oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu w związku z przeciwdziałaniem
wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 4


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 061 878 51 82 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

08.05.2024 | 23:59


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Miasto Poznań


» Contact details

Available after sign in

Sign in