Back

Odczynniki do analizatora Sysmex

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura wystawiana będzie po dokonaniu dostawy każdej partii odczynników. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Według zapisów w Umowie. tj. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji każdej partii dostawy do max. 5 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Załącznik nr 1 - Specyfikacja Asortymentowo - Cenowa (Załącznik nr 1 - Specyfikacja Asortymentowo - Cenowa. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia uzupełnionego we wszystkich pozycjach Załącznika nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
RODO (Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK")
Załącznik nr 2 - Wzór Umowy (Załącznik nr 2 - Wzór Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.

Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.

Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Wykonawca gwarantuje, że wszystkie odczynniki wymienione w postępowaniu są nowe (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok).

Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych. Do podstawowych zadań Instytutu należy między innymi prowadzenie badań diagnostycznych i naukowych na rzecz sportu, w tym na rzecz związków sportowych. Laboratorium Zakładu Biochemii Instytutu jest jedyną w Polsce jednostką wykonującą badania na rzecz sportu, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji (PCA), co w konsekwencji oznacza, że musi wykonywać analizy według ściśle określonych procedur. Wskazane w zamówieniu odczynniki są stosowane przez wiele lat w Laboratorium i stanowią jeden spójny system oraz są dopasowane do używanych przez Zamawiającego analizatorów. Ponadto odczynniki te są także ujęte w dokumentacji systemu zarządzania jakością.W związku z powyższym Zamawiający wymaga zaoferowania tylko konkretnych wskazanych powyżej odczynników ponieważ tylko takie gwarantują prawidłową prace analizatorów oraz wykonywanie badań z zapewnieniem ich jakości, wiarygodności i prawidłowości uzyskiwanych wyników.

Proszę o podanie ceny która będzie zgadzała się z tym co zostanie umieszczone w Załaczniku nr 1 do zapytania ofertowego. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

06.05.2024 | 12:15


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

IS-PIB


» Contact details

Available after sign in

Sign in