Back

Zakup zestawu ELISA dla Zakładu Biochemii

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (maksymalnie do 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Instrukcja zestawów (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję zestawu, kartę katalogową lub ulotkę odczynnikową, w której potwierdzone będą iż są to zestawy wymagane przez Zamawiającego (dokumenty mogą być w języku polskim lub angielskim). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin przydatności (Wykonawca oświadcza, że termin przydatności nierozpakowanego zestawu wynosi, dla obu pozycji wymienionych w zapytaniu, nie mniej niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia Zestawów do Zamawiającego.
W przypadku kiedy dostarczone Zestawy będą miały krótszy termin przydatności, niż wymagane przez Zamawiającego, to zostaną odesłane do Wykonawcy na jego koszt.

Dodatkowo Zamawiający wymaga aby zestawy dla poszczególnych hormonów były z tej samej serii odczynnikowej.

Proszę potwierdzić wpisując ,,AKCEPTUJĘ")
RODO (Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK" )
Gwarancja (Wykonawca oświadcza, że zapewnia należyte warunki podczas transportu zestawu oraz w przypadku wadliwego produktu będzie firmą rozpatrującą reklamację. Proszę potwierdzić wpisując ,,AKCEPTUJĘ" )

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.

Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.

Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty wymienione w postępowaniu są nowe (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok).
Dodatkowo Zamawiający wymaga aby zestawy dla poszczególnych hormonów były z tej samej serii odczynnikowej.
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych. Do podstawowych zadań Instytutu należy między innymi prowadzenie badań diagnostycznych i naukowych na rzecz sportu, w tym na rzecz związków sportowych. Wskazany w zamówieniu zestaw będzie wykorzystany do kontynuacji badań. W związku z powyższym Zamawiający wymaga zaoferowania tylko konkretnego wskazanego powyżej zestawu ponieważ tylko taki gwarantuje możliwość porównania wyników z uzyskanymi dotychczas.

Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 opakowanie / zestaw. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

07.05.2024 | 10:45


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

IS-PIB


» Contact details

Available after sign in

Sign in