Back

Dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, środków ochrony indywidualnej oraz obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części) .
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 następujące części:
1) część nr 1: dostawa odzieży ochronnej;
2) część nr 2: dostawa środków ochrony indywidualnej;
3) część nr 3: dostawa obuwia;
3. Szczegółową specyfikację ilościową, szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: „OPZ”) określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ dla części nr 1,
2) załącznik nr 1B do SWZ dla części nr 2,
3) załącznik nr 1C do SWZ dla części nr 3;
- w zależności od części, o które ubiegać będzie się Wykonawca. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji ceny ofertowej.
4. Integralną częścią OPZ stanowią projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie używany, musi być wolny od wad fizycznych i prawnych.
6. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę przedmiotu zamówienie na poziomie nie mniejszym niż 50 % wartości brutto umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego (odbiorców wynikających z zmian na stanowiskach) oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.
7. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie złożenia i nie zrealizowania przez Zamawiającego zamówień na poziomie wyższym niż 50% maksymalnej wartości brutto umowy.
8. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do miejsca (w tym pomieszczeń) wskazanych przez Zamawiającego. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku towaru obciążają Wykonawcę.
9. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje a Dostawca wyraża zgodę na prawo opcji.
10. Prawem opcji objęta jest dostawa towaru w zakresie określonym rodzajowo w załączniku nr 1A do SWZ i/lub załączniku nr 1B do SWZ i/lub załączniku do 1C do SWZ – w zależności od części, o którą będzie ubiegał się Wykonawca.
11. Z zastrzeżeniem postanowień odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.
12. Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do składania oświadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
13. Zamawiający wymaga, aby wartości cen jednostkowych zaoferowane przez Wykonawcę były jednakowe w odniesieniu do zamówienia podstawowego oraz zamówień udzielanych w ramach prawa opcji.
14. Oświadczenia w przedmiocie udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostaną złożone najpóźniej do dnia 22 listopada 2024 r.
15. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
16. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

Tryb przetargu: Przetarg nieograniczony

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

03.06.2024 | 10:00


» Location

Rzeszów, Jarosław, Nisko,Przemyśl


» Category assortment

  • OSH and protective equipment

» Buyer data

34. Wojskowy Oddział Gospodarczy


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.