Back

Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem wraz z 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

08.05.2024 | 09:00


» Location

02-781 Warszawa


» Category assortment

  • Audio equipment
  • Network infrastructure devices
  • Telecommunications infrastructure
  • Licences and software
  • Portable memory storage devices
  • Telecommunications equipment and accessories
  • Hardware, parts and accessories
  • Internet and telephone services
  • Software development
  • Implementation services
  • Maintenance and support

» Buyer data

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
ul. Roentgena 5
02-781 Warszawa
telefon: null
email: milena.kaluzna-nowak@nio.gov.pl
nip: 5250008057


» Contact details

Available after sign in

Sign in