Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdrożenie oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem wraz z 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
14.05.2024 | 09:00
» Location
02-781 Warszawa
» Category assortment
- Audio equipment
- Network infrastructure devices
- Telecommunications infrastructure
- Licences and software
- Portable memory storage devices
- Telecommunications equipment and accessories
- Hardware, parts and accessories
- Internet and telephone services
- Software development
- Implementation services
- Maintenance and support
» Buyer data
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
ul. Roentgena 5
02-781 Warszawa
telefon: null
email: milena.kaluzna-nowak@nio.gov.pl
nip: 5250008057
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Audio/video devices and photography category published on OnePlace in last 10 days.