Back

Woda mineralna w butelkach 0,5 l, 1,5 l oraz elektrolity

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Atest (Butelki z tworzywa sztucznego nie wchodzących w reakcje ze związkami mineralnymi będącymi w wodzie i posiadającymi atest o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością.
Zamawiający wymaga, aby butelki posiadały aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
Proszę o dołączenia atestu.)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić)
Karty katalogowe (Proszę załączyć)

Opis i specyfikacja:



Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę wody mineralnej w butelkach 0,5 l, 1,5 l oraz elektrolity.1. Wodą mineralną w myśl niniejszego
postepowania jest naturalna woda mineralna znajdująca się w wykazie
Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 19.10.2017r.2. Jakość wody powinna spełniać wymagania określone w
Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód
mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85
poz. 466) oraz dostarczona woda musi posiadać Świadectwo Państwowego Zakładu
Higieny.3. Dostarczona woda musi być przydatna
do spożycia przez okres 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy oraz
pochodzić z bieżącej produkcji.4. Asortyment powinien być dostarczony
do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych tj.
bezzwrotnych butelkach z tworzywa sztucznego nie wchodzących w reakcje ze
związkami mineralnymi będącymi w wodzie i posiadającymi atest o dopuszczeniu do
kontaktu z żywnością.5. Zamawiający wymaga, aby butelki posiadały aktualny
atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.6. Wymagania jakościowe wody mineralnej oraz elektrolitów znajdują się w załączniku do postępowania.7. Miejsce dostawy : Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3,
82-300 Elbląg.8. Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe
pisemne zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę
w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.10. Podana ilość jest ilością szacunkową i może
ulec zmianie.11. Koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na
czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi
Wykonawca.12. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w
przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych
dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia
nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.13. Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy.14. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające
wymagania jakościowe wody.15. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako
iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość
dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w
dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru,
bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w
fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.16. Warunki płatności:a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze.































































c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.








































Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

30.04.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

EPEC Sp. z o.o.


» Contact details

Available after sign in

Sign in