Back

Dostawa materiałów biurowych

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:




Starachowice,
dnia 23.04.2024r.

ZAPYTANIE OFERTOWEdotyczy realizacji zamówienia publicznego pn. „Dostawa
materiałów biurowych” Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach ul.
Widok 10a w ramach projektu „Świetlica na plus”. Projekt współfinansowany ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu
regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Działanie 09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej, przeprowadzonego w trybie zapytania
ofertowego zgodnie z zasadą określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności
wydatków na lata 2021-2027, Podrozdziale 3.2.1 pkt 1) ppkt a), na podstawie
Regulaminu wewnętrznego Centrum Usług Społecznych, oraz z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1,
gdyż wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych.1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Starachowice ul. Radomska 45 27-200 Starachowice
NIP 664 190 91 50 REGON 291009892 reprezentowana przez Panią Wiolettę
Grosicką p.o. Dyrektora Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, NIP: 664 10 35 461,
REGON: 290017501, tel.: 41- 274-71-92, e-mail sekretariat@cus.starachowice.eu2. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIAPrzedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa materiałów
biurowych do siedziby Zamawiającego „Świetlicy na plus”. 2.1. Oznaczenie wg. wspólnego słownika kodów CPV:30190000-7 –
Różny sprzęt i artykuły biurowe2.2. Opis
przedmiotu zamówienia:


Lp.


Rodzaj artykułu


ilość




1.


Papier ksero, A4 Biały, 80g/m2,
Ryza 500 szt.


80 ryz




2.


Papier ksero,A4 Biały 120g/m2
Ryza 500 szt.


10 ryz




3.


Klej introligatorski typu
Magic lub równoważny
Klej 0,5 l., z aplikatorem, w butelce butelka


8 szt.




4.


Farba
plakatowa w butelce
zestaw 12 kol x 500 ml typu
ASTRA lub równoważna
dobrze
kryjąca malowaną powierzchnię, nie traci intensywności i nasyconego koloru po
wyschnięciu; Można malować bezpośrednio z pojemnika, bez konieczności
rozcieńczania ją wodą; Półpłynna konsystencja ułatwia nakładanie farby i
mieszanie kolorów
Idealnie
nadająca się do malowania na papierze, kartonie lub drewnie
Posiadająca
certyfikat bezpieczeństwa CE.


3 kpl.




5.


Gumka chlebowa do mazania typu FACTIS lub równoważna do wymazywania
ołówka grafitowego, grafitu, kredek rysunkowych, Nie brudzi papieru, Rozmiar
5,5x2x1cm


10 szt.




6.


Flamastry
dwustronne typu
ASTRA lub równoważne
flamastry w komplecie 12 szt. tj. 24 kolory o żywych i
intensywnych kolorach, idealne do wszelkich prac plastycznych w przedszkolu.
Wysokiej jakości tusz gwarantujący długą linię pisania. Długość linii pisania
min. 540m. Wysoka jakość tuszu. Wentylowana skuwka.


10 kpl.




7.


Kredki miękkie ołówkowe typu Pelikan Silverino lub równoważne, tj. 24 kolory, Kredki
szkolne trójkątne, niełamliwe w lakierowanej oprawie wykonane z drewna;
Posiadają certyfikat FSC (znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej); Klasyczny trójkątny
kształt kredki ułatwia jej prawidłowe chwytanie i trzymanie w dłoni dziecka;
Miękki grafit o intensywnym kolorze, odporny na łamanie o średnicy 3mm;
Kredki zapakowane są w tekturowe pudełko.


20 kpl.




8.


Temperówka
metalowa podwójna


10 szt.




9.


Blok techniczny biały A3 grubość
160 g



30 szt.




10.


Klej
do pistoletu na gorąco bezbarwny wkłady klejowe 11x300mm 1
kg


3 kg




11.


Masa
porcelanowa z zestawem farb perłowych typu Astra lub równoważna tj. gotowa
do użycia masa plastyczna o konsystencji ciasta, twardniejąca na powietrzu.
Przeznaczona do wykonywania ozdób płaskich a także figurek, bibelotów. Na
gładkich powierzchniach można też odciskać wzory lub wykrawać foremkami różne
kształty. Delikatnością i przenikalnością światła przypomina prawdziwą
porcelanę. Po wyschnięciu można malować farbami lub lakierować np. spoiwem
akrylowym. Mokrą masę można zabarwiać farbami lub dodawać brokat.


4 szt.




12.


BLOK DO FLIPCHARTÓW typu OFFICE PRODUCTS lub równoważny
ekonomiczny blok do flipchartu, gładki
ilość kartek: 50
gramatura papieru: 70g
posiada 5 otworów do zawieszania
rozmiar: 65x100cm
kolor biały


4 szt.




13.


PĘDZELKI DO FARB I KLEJU
MIX 40 SZTUK W KUBKU
zestaw 40 pędzelków w metalowym kubku, rozmiary
pędzelków: 4, 8, 16


2 op.





14.


Dekoracje
wielkanocne- jajka kolorowe małe Materiał: Styropian
Rozmiar: 5 cm
Kolor:
Wielokolorowy
Ilość w
opakowaniu: 100 szt.


4 op.






15.


Jajko styropianowe do
ozdabiania
Liczba sztuk 10 szt. w opakowaniu
Wysokość produktu 12 cm
Materiał: styropian


8 op.






16.


ZAJĄCZEK
STOJĄCY STYROPIANOWY
Rozmiar: 9 cm,
Liczba sztuk 10 w opakowaniu


18 op.




17.


Kwiaty
sztuczne - Słonecznik Bukiet Wiosenny (jedna łodyga z której
wychodzi 7 gałązek z główkami słoneczników Średnica kwiatu :6,5 cm)


7 szt.




18.


Mech
dekoracyjny w kartonie
Gramatura: 500g
ciemna
zieleń
8 x 30cm


1 op.




19.


Mech
dekoracyjny w kartonie
Gramatura: 500g
jasna
zieleń
8 x 30cm


1
op.




20.


Zakładki do książek drewniane Liczba sztuk 50 szt. w
opakowaniu
Wymiary: wysokość: 15cm,
szerokość: 5cm, grubość 0,3cm
kolorystyka: naturalne drewno;
materiał: sklejka drewniana


3 kpl.





21.


Styropianowe
kule 10 cm + 10mm zawieszek Komplet
zawierający: 10szt. bombek styropianowych o wielkości 10cm oraz 10 szt.
haczyków o wielkości 10mm.


10
kpl.




22.


Styropianowe kule BOMBKI mix rozmiarów
Komplet zawierający: 10 kul styropianowych w różnych rozmiarach:
2 x 6 cm
3 x 8 cm
3 x 10 cm
2 x 12 cm


9 kpl.




23.


Cekiny
GWIAZDKI 5mm
mix kolorów
Materiał: plastik
1 opakowanie
ok. 300 szt. (+/- 10 szt.)


5 op.




24.


Cekiny GWIAZDKI małe, błysk
kolor zielony
Materiał: plastik
Wymiary: ok 10mm
Dziurka: ~1,1mm
1 opakowanie ok. 700 sztuk (+/- 20szt)


10 op.




25.


CEKINY ŁAMANE
Zestaw: cekiny + szpilki
KOLORY - 6 różnych
cekiny łamane o średnicy 6 mm
jedno opakowanie ok. 750 sztuk
każdy kolor zapakowany osobno
szpilki 14 mm -
750 sztuk


3 kpl.




26.


Plastelina zestaw 180 sztuk typu
Mona dla przedszkoli lub równoważna
180 sztuk (w tym 12 kolorów po 15
sztuk)
łącznie 3kg w komplecie
Plastelina wykonana na bazie wosku wysokiej
jakości masa plastyczna, z najwyższej jakości składników bezpieczna i
nietoksyczna. Miękka i delikatna. Nie klei się do rąk. Można tworzyć dowolne
kolory mieszając podstawową bazę kolorów. Niewysychająca Wielokrotnego
użytku, posiada certyfikat CE. Doskonale nadaję się do użytku w wielu
technikach plastycznych i terapeutycznych takich jak: modelowanie
przestrzenne, rzeźbienie w plastelinie, malowanie plasteliną, lub
przyklejanie i rozcieranie, wydrapywanki w plastelinie, wyciskanie wzorów i
stempli plastelinowych.


4 kpl.




27.


Forma
silikonowa do odlewów - typu Pentart - 4 serca lub równoważna


3 szt.




28.


Foremka do wykrawania ciastek pierniczków siedzący Zając

Foremka do wycinania ciasteczek

Siedzący zając

Wielkość: 8cm x 5cm

Materiał: stal nierdzewna


3 szt.





29.


Foremki metalowe do ciastek i
dekoracji z masy cukrowej Zając Jajko Tulipan
Wielkość foremki:

Zając:
8,4cm x 6,4cm;

Jajko: 7,1cm x 5,5cm;

Tulipan: 8,5cm x 6,6cm
komplet: 3 sztuki

Materiał: stal nierdzewna


3 kpl




30.


Foremki do ciastek i masy cukrowej
Komplet:
3 sztuki

Wielkość foremki: Skarpeta 10cm; bombka 8cm; choinka 9cm


3 szt.





31.


Podobrazie płótno malarskie
Wysokość 15cm
Szerokość 15cm
Płótno w 100%
bawełniane, 100% bezkwasowe
Gramatura 290 g/m²
Grubość około 3mm


38
szt.





32.


Patyczki
bambusowe
Długość: 200 mm
Średnica: 2 mm
Opakowanie zawiera: 200 szt.


5 op.




33.


Drewniane patyczki
opakowanie zawiera: 20
patyczków
Długość 40 cm, średnica 4mm


10 op.




34.


BROKATOWA
PIANKA DEKORACYJNA OZDOBNA
mix
kolorów Arkusz A4
Komplet zawiera: 10 szt.



8 kpl.





35.


Filc w arkuszu
Komplet
zawiera: 40 sztuk filcowych arkuszy
format A4 pojedynczego arkusza


3 kpl.




36.


Wosk
sojowy naturalny



4 kg




37.


Brystol A3/100 ark. biały 1 opak.


1 op




38.


Brystol mix A4/ 100 ark. 10 kolorów 1 opak.






2 op.




39.


Folia piankowa gładka, 15 szt. 1 kpl.






2 kpl




40.


Tempery 6 kolorów x 500 ml 1 kpl.


2 kpl.




41.


Beżowa tektura falista B4, 100 ark. 1 kpl.


1 kpl.




42.


Bibuła karbowana mix 15 kolor. 1 kpl.


2 kpl.




43.


Papier pakowy beżowy,1 komplet zawiera: 10 arkuszy


2 kpl.




44.


Tektura falista – 1 komplet zawiera 10 arkuszy


2 kpl.




45.


Ołówki trójkątne, 1 komplet zawiera 25 szt. miękkie


2 kpl.




46.


Zestaw pędzli okrągłych 1 opakowanie zawiera 30 szt.


2 op.




47.


Klej
typu Magic lub równoważny
do
klejenia grzbietów książek, do klejenia brył geometryczny np: walec,
ostrosłup, drewna, kasetonów, papieru, korka, tkaniny, ceramiki, folii
aluminiowej, puzzli. Nie brudzi, przezroczysty i elastyczny po wyschnięciu.
Opakowanie zbiorcze: 24 szt. Klej w sztyfcie- 10 g


2 op.




48.


Korektor
w piórze szybkoschnący płyn korekcyjny, bez toksycznych
rozpuszczalników
cienka metalowa końcówka
korektora, pojemność 10ml


3 szt.




49.


Klej w płynie
Klej
typu Wikol w butelce o pojemności 1litr


3 l.





50.


KLEJ
do PISTOLETU NA GORĄCO 11 mm x 300 mm


3 kg




51.


Bibuła
marszczona
Rozmiar:
25x200 cm
Opakowanie
zawiera: 10 szt. mix kolorów


3 op.




52.


Zszywacz
biurowy czarny
Zszywający
jednocześnie 25 kartek


3 szt.




53.


Gwiazdy z brokatem – naklejki
Opakowanie zawiera: 40
elementów
wykonane z pianki

wym. od 1,5 cm do 4,5 cm


3 op.




54.


Wzorki
z filcu – Boże Narodzenie
Opakowanie zawiera : 170 szt.
wym. ok. 25 mm


2 op.




55.


Długopis typu BIC Round Stic
Medium lub równoważny

Posiada końcówkę 1,0 mm, zapewniającą komfort pisania oraz równomierny
przepływ tuszu, Okrągła obudowa lekka i łatwa w użyciu i przyjemnie trzyma
się w dłoni
Kolor wkładu niebieski opakowanie
zawiera: 60 szt.


3 op.




56.


TAŚMA KLEJĄCA
biurowa, przeźroczysta, bardzo
mocna
Opakowanie zawiera: 8 sztuk Rozmiar: 18mm 33m


10 op.





57.


Taśma
dwustronna
Rozmiar
50cm x 5cm


6 szt.




58.


TAŚMA dwustronna
wielokrotnego użytku typu NANO GRIP lub
równoważna
Wykonana
z folii ochronnej PET z Warstwą żelu akrylowego. Długość taśmy: 5m
Szerokość taśmy: 2cm,Grubość taśmy: 1mm,
Multifunkcjonalność: na zewnątrz / wewnątrz; Łatwa w usunięciu Przezroczysta i mocna, Możliwość ponownego
wykorzystania


6 szt.





59.


PINEZKI DO TABLIC KORKOWYCH
Opakowanie zawiera: 50 sztuk
Mix kolorów,
Długość ostrza: 11 mm, Długość całkowita: 23 mm


3 op.




60.


Szpilki stalowe
długość : 34 mm
Kolor: wielokolorowe
opakowanie zawiera: 100 szt.


4 op.




61.


Szpilki krawieckie
Rozmiar: krótkie 14 mm
Opakowanie zawiera: 7600 szt.


5 op.




62.


Ciastolina typu PLAY DOH Super zestaw lub równoważna
Opakowanie 20 tub różne kolory, łącznie około
1,68 kg


3 op.




63.


Cienkopis typu
PENTEL ENERGEL BLN15 czerwony lub równoważny
wysoki
komfort pisania, wyjątkowa gładkość i lekkość pisania - końcówka 0,5
mm
- szerokość linii pisania 0,25 mm - długość linii pisania
2.000 m


8 szt.




64.


Cienkopis typu
PENTEL ENERGEL BLN15 zielony lub równoważny
wysoki
komfort pisania, wyjątkowa gładkość i lekkość pisania - końcówka 0,5
mm -
szerokość linii pisania 0,25 mm
- długość linii pisania 2.000 m


8 szt.




65.







Cienkopis typu
PENTEL ENERGEL BLN15 niebieski lub równoważny
wysoki
komfort pisania, wyjątkowa gładkość i lekkość pisania -
końcówka 0,5 mm -
szerokość linii pisania 0,25 mm
- długość linii pisania
2.000 m


15 szt.




66.


Etykiety samoprzylepne A4
opakowanie zawiera: 100 arkuszy rozmiar:105x148mm



2 op.




67.


Balony kolor złoty metalik


100 szt.




68.


Balony kolorowe
lateksowe


200 szt.




69.


Balony mix kolorów lateksowe pastelowe


200 szt.




70.


Fartuch foliowy jednorazowy ochronny opakowanie
zawiera: 100 szt.
kolor dowolny,
materiał: PE. rozmiar:
55 x 65 x 0,1 cm


2 op.




71.


Baterie AAA x 10



2 op.




72.


Baterie AA x 10


2 op.




73.


Kredki typu BAMBINO lub
równoważne, 26 kolorów grube,
tekturowe pudełko


5 op.




74.


Balony metalik srebrne


100 szt.




75.


Balony metalik czarne


100 szt.




76.


Dziurkacz biurowy dziurkuje do 40 kartek


2 szt.




77.


Organizer na kredki, pędzle, nożyczki – karuzela rozmiar: wys. 8 cm gł.
12 cm


5 szt.




78.


Nożyczki szkolne 13 cm


10 szt.




79.


Blok rysunkowy kolorowy A4,
gramatura 100, 20 kartek


10 szt.




80.


Blok rysunkowy kolorowy A3, gramatura 160, 20 kartek


10 szt.




81.


Brystol A1,
250 g– różne kolory


10 arkuszy




82.


Skoroszyt PCV A4
sztywny zwieszany do segregatora wpinany z
dziurkami, okładka przednia przezroczysta, kolor: różowy i niebieski


100 szt.




83.


Wąsy skoroszytowe
opakowanie zawiera: 25 szt. różne kolory


5 op.




84.


Koszuli A4 na dokumenty krystaliczne opakowanie: 100 szt.


10 op.




85.


Długopis typu UNI JETSTREAM 101 z automatycznie
chowanym wkładem lub równoważny kolor niebieski
Średnia
kulki piszącej: 0,7
mm Grubość linii pisania: ok. 0,35mm


25 szt.




86.


Zszywki rozmiar
24/6 mm 1000 zszywek w opakowaniu


30 op.


Jeżeli gdziekolwiek w OPZ zastosowano nazwy własne, należy przyjąć,
że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia.
3 . ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:3.1. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania).3.2. Zamówienie
obejmuje zakup, dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum
Aktywności Społecznej mieszczącej się pod adresem w Starachowicach Aleja Armii
Krajowej 28 - Galerii Skałka Klub Integracji Społecznej box 104.4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Maksymalny termin realizacji zamówienia to 14
dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, oraz doświadczenie w zakresie objętym niniejszym
postępowaniem;5.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia.5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają aktualny wpis do KRS
lub ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, z którego wynikać
będzie, że prowadzą działalność gospodarczą.5.4. Nie wyrządzili szkody poprzez
niewykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie
została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat przed
rozpoczęciem zapytania.5.5. Nie są w stanie likwidacji ani nie
ogłoszono wobec nich upadłości.5.6. Nie zalegają z uiszczeniem podatków,
opłat lub składek ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego.5.7. Nie zostali prawomocnie skazani za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.5.8. Nie posiadają wspólnika spółki jawnej,
partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej; komplementariusza spółki
komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej; członka organu zarządzającego osoby
prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych.5.9.Nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania
się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów
zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia –
wzór załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.5.10.
Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a
wykonawcą, polegające w szczególności na:a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z
przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,b)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego
stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo
pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub
członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia,c)
pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia –
wzór załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.5.11. Z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z
późn. zmianami) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3.Ocena
spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia –
wzór załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.6. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY
OFERTYOferta
musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków ewentualnych upustów i rabatów oraz
innych kosztów w tym dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia.Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę kryterium cenowe.Kryterium
wyboru oferty: a. 100
% - cena oferty brutto. Ocena tego kryterium zostanie obliczona wg
następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty ----------------------------------------- x
100 % cena brutto badanej oferty6.1 Zamawiający uzna i wybierze, jako
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.
6.2 Zamawiający może w toku
badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.6.3 Zamawiający może wezwać
Wykonawcę do uzupełnienia brakujących oświadczeń lub dokumentów lub poprawienia
oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy.6.4 Zamawiający ma prawo
anulować postępowanie, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które
zawierają cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na
realizację usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
przeciwko Zamawiającemu.6.5 Jeżeli cena w ofercie
zawierającej najniższą cenę, przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji tejże ceny, pod warunkiem
wyrażenia na to zgody przez Wykonawcę.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA
OFERTY7.1 Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się
dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym

i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.7.2 Podane ceny
muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie mogą
ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę
całkowitą netto i brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w
zapisie liczbowym i słownie. Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty
związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także
inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty musi być
wyrażona w PLN.7.3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.7.4 Oferta wraz z załącznikami musi być
sporządzona w języku polskim (każdy dokument złożony w języku innym iż polski
musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski).7.5 Wykonawca może złożyć w prowadzonym
postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.7.6. Ofertę należy złożyć za pomocą dostępnego
portalu openNexus wraz z wymaganymi załącznikami załączonymi do postępowania.7.7. Nie dopuszcza się składania ofert za
pomocą faxu, poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kurierem, osobiście.7.8. Wszystkie
koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w
cenie oferty.7.9. Na każdym etapie postępowania Zamawiający
może wezwać oferenta do wyjaśnień/uzupełnień oferty.7.10. Termin składania ofert upływa 29.04.2024 r. do godz. 09.00.
Oferty złożone po tym
terminie zostaną odrzucone.7.11. Otwarcie
ofert nastąpi 29.04.2024 r. o godz. 09:05.
8. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WARUNKÓW PŁATNOŚCIZapłata
nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody
podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Ponadto w związku z centralizacją
VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały
dwa podmioty, tj.nabywca:Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200
Starachowice NIP 664-19-09-150odbiorca:Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka
21A, 27-200 Starachowice.
9.
INFORMACJE DODATKOWE9.1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny. 9.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu
ofert Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czym poinformuje stosownym
komunikatem platformie zakupowej openNexus.9.3.
Zamawiający przewiduje płatność po dokonaniu odbioru.9.4. Zapytania
w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować do zamawiającego poprzez stronę
internetową platformy zakupowej openNexus.Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktów w
sprawie zapytania ofertowego:Część merytoryczna: Pani Zofia Kuska mail: zofia.kuska.@cus.starachowice.euCzęść
proceduralna: Pani Agnieszka Celuch mail: agnieszka.celuch@cus.starachowice.eu10. Załączniki:10.1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie oferenta Oświadczenie
wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu10.2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku
powiązań10.3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu10.4. Załącznik nr 4 i 4a - Klauzula RODO ZATWIERDZIŁ: p.o. DYREKTOR Centrum Usług Społecznych w Starachowicach /-/ mgr Wioletta Grosicka



Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

29.04.2024 | 09:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miejski Starachowice


» Contact details

Available after sign in

Sign in