Back

Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt

» Notice description

Nazwa: Opis przedmiotu zamówienia
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Płatność w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Od dnia podpisania umowy do max. 15 czerwca 2026 roku Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja na zrealizowaną usługę (Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na 24 miesiące na zamawiane świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, licząc od momentu podpisania umowy przez Zamawiającego. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uszkodzeń w terminie określonym w umowie od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi w formie pisemnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" )
Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego (Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią zapytania ofertowego na wykonanie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt i akceptuję wszystkie określone w nim warunki realizacji zamówienia. Proszę wpisać TAK lub NIE )
Oświadczenie o rachunku bankowym (Oświadczam, że jestem jedynym posiadaczem rachunku, na który w przypadku zawarcia umowy z Zamawiającym zostaną przekazane środki i zobowiązuję się go utrzymać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym. Proszę wpisać TAK lub NIE)
Oświadczenie RODO (Oświadczam, że wypełniłam/em obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, do których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałam/em w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu i zapoznałam/em się z treścią oświadczenia będącego załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Proszę wpisać TAK lub NIE.)
Oświadczenie o wykluczeniu w związku z agresją rosyjską na Ukrainę (Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 paragraf 1 i paragraf 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. Proszę wpisać TAK lub NIE.)
Termin wykonania usługi (W sytuacji uruchomienia usług do 31 maja 2024 r. Oferent uzyska maksymalną ocenę 10%. W przypadku uruchomienia usług do 15 czerwca 2024 r. ocena wynosić będzie 5%. Oferent, który uruchomi usługę po 15 czerwca 2024r. nie uzyska punktacji w tym kryterium oceny. Informacja o terminie uruchomienia usługi winna zostać umieszczona w ofercie.
)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

I. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na świadczeniu kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum Profilaktyki Świt
II. Istotne warunki realizacji zamówienia:






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE




















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}






Lp.


Przedmiot zamówienia


Parametry przedmiotu zamówienia




1.


Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych na rzecz Centrum
Profilaktyki Świt


Dostęp do Internetu łącze stałe (wykluczone np.
radiowe) – wymagania:
Ø przepustowość min. 300Mbps
download, 300Mbps upload,
Ø stały adres IP,
Ø SLA - usuwanie ewentualnych awarii
– do 8h od zgłoszenia w trybie
365/7/24.








Wymagane funkcje telefonii w ramach centrali telefonicznej wirtualnej
lub fizycznej
Taryfa – umożliwiająca połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych i
komórkowych w Polsce – bez limitu.
Funkcjonalności w ramach centrali telefonicznej (wirtualnej lub
fizycznej):
Ø przynajmniej jednopoziomowy IVR
tj. tzw. automatyczna recepcjonistka do obsługi połączeń przychodzących,
Ø możliwość przekierowania
połączenia do wielu użytkowników danej grupy (odbierze ten, który w tym
czasie będzie wolny); min. 5 numerów (hunt group),
Ø przekierowywanie rozmów (call
transfer),
Ø połączenia oczekujące (call
waiting),
Ø przejęcie połączenia
przychodzącego (call pick up),
Ø telekonferencja – możliwość
prowadzenia rozmów wewnętrznych ze wszystkimi użytkownikami jednocześnie,
Ø wybieranie po numerze skróconym,
Ø poczta głosowa,
Ø Fax2Mail czyli możliwość wysyłania
i odbierania faxów w formie elektronicznej
Ø automatyczne oddzwanianie -
powiadamianie użytkownika, że osoba, do której wcześniej dzwonił i była
zajęta, jest już wolna oraz łączy się z nią bez konieczności ponownego
wybierania numeru telefonicznego,
Ø szybkie wybieranie - umożliwienie
użytkownikowi inicjowanie połączeń, przy użyciu katalogu, (min. 100 często
wybieranych numerów). Przy użyciu 2 lub 3-cyfrowego kodu szybkiego wybierania
abonenta,
Ø zmiany w usłudze realizowane przy
pomocy dedykowanego Portalu Internetowego (www) – dot. zmian jak ustawienie
przekierowania, konfigurację IVR itp.,
Ø dedykowany Portal Internetowy
(www) umożliwiający :
·
wgląd w ewidencję wszystkich usług,
·
samodzielne zgłaszanie awarii,
·
śledzenie on-line statusów zgłoszeń oraz przegląd historii zgłoszeń
awarii, zmian usługi itp.
·
bezpieczny dostęp do danych finansowych jak:
*
pobieranie obrazów (PDF) z danych finansowych (faktury itp.),
*
przeglądanie zgłoszeń i reklamacji faktur,
*
przeglądanie danych finansowych w wersji mobilnej (np. na komórce,
tablecie itp.)













6 szt. telefonów biurkowych ze
stacją bazową IP i słuchawką przenośną (typu DECT) – wymagana specyfikacja:
Ø kolorowy
wyświetlacz min. 2.3" z podświetleniem,
Ø dźwięk HD,
Ø czas czuwania
min. 400h, czas rozmowy min. 25h,
Ø identyfikacja
numeru dzwoniącego,
Ø przekierowywanie
połączeń, połączenia oczekujące, ponowne wybieranie,
Ø połączenia
konferencyjne,
Ø lokalna
książka telefoniczna (min. 500 wpisów),
Ø dzwonek
wibracyjny,
Ø możliwość
podłączenia dodatkowych słuchawek przenośnych typu DECT,
Ø zasięg min. 40 m
w pomieszczeniach oraz min. 250 m w terenie otwartym,
Ø port 3.5 mm typu jack do
podłączenia dodatkowych słuchawek,
Ø klawiatura podświetlana,
Ø zasilacz w
komplecie,
Ø obsługa w
języku polskim.
1 szt. telefonu biurkowego IP, sekretarskiego - wymagana specyfikacja:
Ø kolorowy
wyświetlacz min. 4,1" z podświetleniem,
Ø dźwięk HD,
Ø
min.1 port Gigabit Ethernet,
PoE,
Ø min. 8 klawiszy
szybkiego dostępu do zaprogramowania często wybieranych numerów,
Ø lokalna książka telefoniczna (min.
500 wpisów),
Ø przekierowywanie połączeń,
połączenia oczekujące, szybkie wybieranie, ponowne wybieranie,
Ø funkcja głośnomówiąca,
Ø wgląd w historię połączeń:
wykonane/odebrane/nieodebrane/przekazane,
Ø funkcje wstrzymania/wyciszania
połączeń oraz ”nie przeszkadzać”,
Ø identyfikacja numeru dzwoniącego,
Ø funkcja mute (wyciszenie),
Ø możliwość telekonferencji z min. 8
numerami jednocześnie,
Ø min. 1 port USB
2.0 ( z opcją podłączenia WiFi lub nagrywania rozmów na pamięć USB),
Ø port RJ-9 do
słuchawek,
Ø klawisze regulacji głośności,
Ø zasilacz w
komplecie,
Ø obsługa w języku
polskim.







2.


Gwarancja


Wykonawca
udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na zamawiane świadczenie,
licząc od momentu podpisania umowy przez Zamawiającego. W ramach udzielonej
gwarancji
Wykonawca
zobowiązuje się do usunięcia uszkodzeń w terminie określonym w umowie od momentu
zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Zgłoszenie nastąpi w formie
pisemnej.




3.


Miejsce usługi


Adres: Centrum Profilaktyki Świt
Ul. Świt 34/36; 60-375 Poznań





2. Wykonanie usługi pod adresem Centrum Profilaktyki Świt ul. Świt 34/36 w Poznaniu
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U z 2023. poz. 1497)
III. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2026 roku
IV. Opis kryteriów oceny ofert: 1) Oferty
zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

·
Cena brutto oferty (90%)

· Termin wykonania usługi (10%)


Sposób oceny ofert:

- Cena (C) – waga 90%

Liczba punktów = (
Cmin/Gof ) * 90

gdzie:

- Cof – cena w ofercie badanej

- Cmin -
najniższa cena z wszystkich ofert podlegających badaniu

Podstawą przyznania
punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Oferenta w
Formularzu Ofertowym.

Cena ofertowa brutto musi
uwzględniać wszelkie koszty jakie Oferent poniesie w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia.




- Termin wykonania usługi (T) – waga 10%

W ramach tego kryterium maksymalną wysokość punktów 10% otrzyma Oferent,
który wykona usługę do 31 maja 2024 r. W przypadku uruchomienia usług w terminie do 15 czerwca 2024 wysokość uzyskanych punktów wynosić będzie 5%. Oferent, który uruchomi usługę po 15 czerwca 2024r. uzyska 0% punktacji w tym kryterium oceny.
Informacja o terminie uruchomienia usługi winna zostać umieszczona w ofercie.

2) spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.
V. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej. 4. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe. 5. Oferenci składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. 6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent. 7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w PLN z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
VI. Opis procedury:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt IV niniejszego zapytania.2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.4. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.Zamawiający informuje, iż do wyboru najkorzystniejszej oferty nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 16 89. - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.plZaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

29.04.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Miasto Poznań


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests on OnePlace in last 10 days.