Back

Instalacja i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ zasilającej budynek Komisariatu Policji w Głownie przy ul. Norblina 3, 95-015 Głowno.

» Notice description

Nazwa:
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE




















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}



Łódź, dnia 18.04.2024
r.

Komenda Wojewódzka Policji
w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112

91-048 Łódź



Zapytanie
ofertowe / Badanie rynku



Dotyczące: Instalacja i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej
WLZ zasilającej budynek Komisariatu Policji w Głownie przy ul. Norblina 3,
95-015 Głowno.





I.
ZAMAWIAJĄCY

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP: 7260004458, REGON: 470754976



II.
CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:



Przedmiotem
zamówienia jest Instalacja i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej
WLZ zasilającej budynek Komisariatu Policji w Głownie przy ul. Norblina 3,
95-015 Głowno.



Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej
oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w razie konieczności
stosownych pozwoleń, uzgodnień itp. wymaganych obowiązującą ustawą Prawo
budowlane etc., dającej możliwość wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie
odbiór robót wraz z wydaniem przez osobę posiadająca niezbędne kwalifikacje
elektryczne (SEP , Budowlane) oświadczenia o gotowości do przyłączenia obiektu do sieci
elektroenergetycznej ;



2) wykonanie robót
niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na podstawie dokumentacji
technicznej, o której mowa w pkt. 1 wraz z uporządkowaniem terenu, w tym
wywozie i utylizacji
materiałów pozostałych po realizacji robót.

Szczegóły robót zostaną przedstawione
podczas obowiązkowej wizji lokalnej, o której mowa w ust.3 pkt. 4.





Wszelkie prace konieczne do prawidłowego
zrealizowania przedmiotu zamówienia a jednoznacznie nieokreślone w niniejszym
zapytaniu winny być wykonane i wycenione w ramach kwoty ofertowej.



2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

·
Załączniki nr 2 - Formularz
OPZ









3. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:

1) Zamawiający nie dopuszcza składanie
ofert częściowych.

2) Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych.

3) Minimalna gwarancja 24 miesiące od dnia odbioru końcowego
robót bez wad.

4) Zamawiający wymaga złożenia oferty przez Wykonawcę z wyszczególnieniem na poszczególne
prace wraz z kosztami poszczególnych prac.

5)
Zamawiający umożliwia
przeprowadzenie wizji lokalnej lub kontroli miejsca instalacji WLZ. W celu
umówienia się na wizje lokalną należy się skontaktować z Komendantem KP w
Głownie nadkomisarz Krzysztof
Kluska pod numerem 47 842-54-11 w każdy dzień roboczy w godzinach 9-14

6) Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

7) Przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.



III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – niezwłocznie lecz nie dłużej niż dwa
miesiące od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).



IV. OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca
powinien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 oraz Formularzu cenowym – załącznik nr 2,
załączonych do Zapytania ofertowego

Oferta
powinna być:

-
opatrzona pieczątką firmową,

-
posiadać datę sporządzenia,

-
zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,

-
podpisana czytelnie przez Wykonawcę.



V.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana za
pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS:


do
dnia 30.04.2024 r. do godziny 12:00.

2. Ocena
ofert zostanie dokonana
w ciągu piętnastu dni od dnia zakończenia
składania ofert.

3. Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.

4. Wykonawca może przed upływem terminu
składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.



VI. OCENA
OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na
podstawie następujących kryteriów:

Cena 100%



VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli odpowiedzi na
zapytanie ofertowe za pośrednictwem podanych przez zainteresowanych adresów
poczty elektronicznej lub telefonicznie.



VIII. INNE WARUNKI
POSTANOWIENIA

1. Nie dopuszcza się zmiany cen w okresie
trwania umowy.

2.
Należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni, po wykonaniu i odebraniu
przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (protokół odbioru robót), na
podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, która będzie zawierać numer
rachunku bankowego Wykonawcy, znajdujący się w wykazie podmiotów prowadzonym
przez administrację skarbową na podstawie odrębnych przepisów podatkowych. Za
dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3.
W przypadku braku rachunku bankowego w wykazie
na dzień płatności faktury VAT, Wykonawca jest zobowiązany do skorygowania
faktury poprzez wskazanie w jej treści rachunku bankowego znajdującego się w
wykazie. W takim przypadku bieg terminu płatności rozpoczyna się od dnia
doręczenia Zamawiającemu faktury korygującej.

4.
Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia
obciążeń nałożonych na Zamawiającego przez administrację skarbową, jeżeli z
tytułu przedmiotowej transakcji Wykonawca nie wykona prawidłowo zobowiązań
podatkowych, w szczególności nieprawidłowo określi stawki podatku od towarów i
usług lub nieprawidłowo rozliczy z urzędem skarbowym kwotę podatku od towarów i
usług w zakresie tej transakcji. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do
wyrównania Zamawiającemu innych negatywnych skutków, związanych z podaniem
przez Wykonawcę rachunku nie znajdującego się w wykazie lub brakiem rachunku
bankowego Wykonawcy w wykazie.

5. Fakturę VAT należy wystawić i przesłać na
adres:

Komenda Wojewódzka
Policji w Łodzi

ul.
Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP:
726-000-44-58

W opisie faktury VAT należy wskazać nazwę
jednostki, w której wykonano roboty budowlane.

6.
Zastrzega się niedopuszczalność przeniesienia wierzytelności, o której mowa w
ust. 2 na osobę trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody
Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

7.
Za roboty niewykonane nie należy
się wynagrodzenie.

8. Zamawiający
ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną w przypadku:

1)
zwłoki w wykonaniu
przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu, o którym mowa w dz. III w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia
brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie
więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

2)
zwłoki w usunięciu ewentualnych wad
stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto, zgodnego z
ofertą Wykonawcy, liczonego od ustalonego terminu usunięcia wad, za każdy
rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

3)
zwłoki w
przystąpieniu do usunięcia usterek w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancji
oraz w zakończeniu prac
związanych z usuwaniem usterek w okresie gwarancji w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia
brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie
więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

4)
odstąpienia przez
którąkolwiek ze stron od umowy z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy, w wysokości 20%
wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy.

9.
Naliczoną karę umowną Zamawiający może potrącić z należności Wykonawcy objętej
fakturą za
wykonanie zamówienia.






IX. KLAUZULA INFORMACYJNA W
ZWIĄZKU Z RODO

Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający
informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:

1.
Administratorem Danych
Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul.
Lutomierskiej 108/112, kod 91-048

2.
Dane kontaktowe Inspektora
Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3.
Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO, w celu
wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim
Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2
ust. 1 pkt. 1.

4. ADO będzie
przetwarzał Pana/Pani dane
osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email,
które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.

5.
Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne
jednostki Policji w celu i
zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.

6.
W związku z
przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)
dostępu do treści
danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe
nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie
chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki
Policji w Łodzi;

2) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;

3)
ograniczenia
przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość
przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź
sprzeciwia się ich przetwarzaniu;

7.
W przypadku uznania, że przetwarzanie przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8.
Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie
papierowej i elektronicznej na
podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji,
przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku
wybrania Pani/Pana oferty
i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania
umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich
przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji
stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15
maja 2020 roku.

9.
Dane nie
podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.






X.
DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe
informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

Asp.
szt. Paweł Sikora, nr tel. 47/ 841 39 63 lub +48 723 655 879



XI.
ZAŁĄCZNIKI

1.
Formularz
ofertowy – Załącznik nr 1

2.
Formularz
OPZ – Załączniki nr 2


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

30.04.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests on OnePlace in last 10 days.