Back

Usługa najmu nowych, nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych i systemów dodatkowych wraz z ich serwisem oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Regulacji Energetyki.

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego, systemu monitoringu stanu urządzeń i systemu do rozpoznawania tekstu (OCR) oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Urzędu Regulacji Energetyki. Usługa obejmuje najem nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

27.05.2024 | 12:00


» Location

02-222 Warszawa


» Category assortment

  • Consumables for office equipment
  • Recording and presentation equipment, its maintenance and repair
  • Licences and software
  • Maintenance and support
  • Printing services

» Buyer data

Urząd Regulacji Energetyki
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
telefon: null


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.