Back

Usługa najmu nowych, nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych i systemów dodatkowych wraz z ich serwisem oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Regulacji Energetyki.

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożenie systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego, systemu monitoringu stanu urządzeń i systemu do rozpoznawania tekstu (OCR) oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Urzędu Regulacji Energetyki. Usługa obejmuje najem nowych i nieużywanych urządzeń wielofunkcyjnych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

27.05.2024 | 12:00


» Location

02-222 Warszawa


» Category assortment

  • Consumables for office equipment
  • Recording and presentation equipment, its maintenance and repair
  • Licences and software
  • Maintenance and support
  • Printing services

» Buyer data

Urząd Regulacji Energetyki
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
telefon: null


» Contact details

Available after sign in

Sign in