Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego infrastruktury drogowej w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile w 2024 r.
» Notice description
1. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych na terenie miasta Piły, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do:
- odnowienia istniejącego oznakowania poziomego dróg gminnych na terenie miasta Piły, w dwóch etapach, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego (I etap – ok. 70%, II etap – ok. 30%),
- wykonywania interwencyjnego malowania lub usuwania oznakowania poziomego, w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z poziomym oznakowaniem dróg gminnych na terenie
miasta Piły określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z umową i
obowiązującymi przepisami w zakresie oznakowania poziomego (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty, przepisy branżowe itp.).
3. Podane w kosztorysie ofertowym ilości prac są orientacyjne. Rzeczywiste ilości poszczególnych prac mogą być mniejsze lub większe od przewidywanych. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o wykonanie określonej ilości prac.
Rozliczenie za wykonanie zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
6. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o
elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem
ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.
7. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699 tekst jednolity) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.
8. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.
9. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.
10. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
06.05.2024 | 10:00
» Location
64-920 Piła
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
telefon: null
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.