Back

wykonywanie napraw bieżących w pojazdach służbowych Policji użytkowanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach

» Notice description

Nazwa: wykonywanie napraw bieżących w pojazdach służbowych Policji użytkowanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach
Opis: wykonywanie napraw bieżących w pojazdach służbowych Policji użytkowanych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach - zgodnie z załącznikami
Ilość: 80 [rbg.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



Regulamin obowiązujący Wykonawców

składających za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej

oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku





1.
Zamówienia realizowane
przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl.

2.
KWP w
Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem
Platformy Zakupowej.

3.
Pełna specyfikacja zamówienia,
ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy
odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4.
Podana przez Wykonawcę
cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji
zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów
związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5.
O ile nie wskazano
inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6.
Wykonawca jest
związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu
składania ofert.

7.
Płatność nastąpi po
realizacji zamówienia. Termin płatności na rzecz
Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo
wystawionej faktury.

8.
Wykonawca gwarantuje,
że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot
zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia
oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9.
W przypadku
realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną
przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia
na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10.
KWP w Białymstoku
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty.

11.
W przypadku kilku
pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo
wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12.
KWP w Białymstoku
zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w
Białymstoku.

13.
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu.
Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia
woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie
postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.

14.
KLAUZULA RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;

2)
nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:

inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP
KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl

3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:

a)
prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,

b) w
przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;

4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa
zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;

5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:

a)
do celów przeprowadzenia
postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia;

b) do celów
realizacji umowy przez okres jej realizacji,

c) po zakończeniu umowy przez okres określony w
przepisach powszechnie obowiązującego
prawa, w szczególności:


i. przez okres przechowywania
dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów
dokonywania rozliczeń,


ii. przez okres przedawnienia roszczeń,
wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do
celów dochodzenia tychże roszczeń,


iii. przez okres wynikający z kategorii
archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z
Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,


iv. przez okres określony w odrębnych
przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;

6)
w przypadku zamówień publicznych oraz umów
prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i
zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu
przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka
pomocowego;

7)
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis
prawa;

8)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

9)
posiada Pani/Pan:

a)
na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)
na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

c)
na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;

10) nie
przysługuje Pani/Panu:

a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.








*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.









Oświadczenie wykonawcy składającego ofertę:

Oświadczam,
że:



· wypełniłem obowiązki informacyjne
przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu



/W
przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać
oferty!

Termin realizacji zamówienia:
umowa będzie obowiązywała od dnia podpisania na okres 12 miesięcy.Kryterium oceny: Najniższa cena
- 100%Warsztat Wykonawcy musi być
zlokalizowany na terenie





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

miasta
Siemiatycze lub max. do 16 km od granic administracyjnych
miasta.Wraz z ofertą cenową w
załączeniu należy złożyć formularz ofertowy.Wykonawca posiada niezbędne
uprawnienia oraz sprzęt do wykonywania działalności związanej z usługami Wykonawca przed podpisaniem
umowy dostarczy faksem lub e-mailem aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się do
posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (polisa
ubezpieczeniowa OC) – z tytułu ewentualnych szkód powstałych w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. W razie pytań osoby do
kontaktu:

Adam Sobolewski, tel. 47 711 24 36,

Marta Stankiewicz, tel. 47 711 31 49




W
razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.04.2024 | 12:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

KWP Białystok


» Contact details

Available after sign in

Sign in