Back

Wykonanie muralu na budynku przy ul. Boh. Getta 1 w Zgorzelcu - etap I przygotowanie ściany w formule zaprojektuj i wybuduj

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Za I etap zamówienia, tj. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń z w terminie 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Za II etap zamówienia tj. robót budowlanych w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Termin realizacji (Termin realizacji zamówienia wynosi: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Z czego realizacja I etapu do 60 dni, realizacja II etapu do 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje")
Warunki zawarte w projekcie umowy (Wykonawca oświadcza, iż akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje")
Warunek udziału w postępowaniu (Wykonawca oświadcza, że osoby która będzie uczestniczyć bezpośrednio przy realizacji zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe wymagane przepisami obowiązującego prawa tj.:
1) Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
2) Kierownik robót/budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
Proszę dołączyć decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego, a także wypełniony wykaz osób.)
Numer rachunku bankowego (Wykonawca oświadcza, że do rozliczeń z Zamawiającym posiada następujący numer rachunku bankowego - proszę podać numer rachunku bankowego)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu")

Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie
zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań:

a) merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość
do zamawiającego".

b) związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

·
tel. 22 101 02 02

·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.



UWAGA:

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Zamawiający wykluczy:



1) Wykonawcę wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) Wykonawcę, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) Wykonawcę, którego jednostką
dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy.






Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}









Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}



SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz
na jej podstawie wykonanie prac elewacyjnych na budynku przy ul. Boh. Getta Nr
1 w Zgorzelcu. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 123 id. 022502_1.0006 i
wpisany do rejestru zabytków pod nr A/6154 w 2019 r. przez Dolnośląskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Jeleniej Górze.
Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Przedmiotem
zamówienia jest przygotowanie ściany szczytowej elewacyjnej budynku przy ul.
Boh. Getta 1 polegające na przeprowadzeniu remontu wypraw elewacyjnych tj.
wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wszelkich wymaganych
prawem uzgodnień i zezwoleń pozwalających na jej podstawie do przeprowadzenie
robót budowlanych.



Etap
I opracowanie dokumentacji:

Opracowanie
powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z
dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno – użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym.



Etap
II wykonanie robót budowlanych - zakres prac obejmuje w szczególności:

a) Montaż i demontaż rusztowań oraz ich zabezpieczenie

b) Weryfikacja stanu technicznego wyprawy elewacyjnej

c) Miejscowe naprawy warstw wyprawy elewacyjnej
stanowiące nie więcej niż 35 % powierzchni całej ściany szczytowej.

d) Uzupełnienie styropianu oraz wypraw tynkarskich po
zamurowanym otworze okiennym

e) Usunięcie linek po zdemontowanych reklamach

f) Usunięcie zabrudzeń poprzez zmycie wodą całej
powierzchni ściany szczytowej

g) Dezynfekcja tynków preparatem odkażającym, glono i
grzybobójczym całej powierzchni ściany szczytowej.

h) Usunięcie, z zachowaniem należytej ostrożności,
odspojonych i zniszczonych zapraw
tynkarskich

i)
Uzupełnienie
ubytków w warstwie istniejącego styropianu wykonanej elewacji po kotwach od
reklam.

j)
Nałożenie
gruntu szczepnego na całości ściany elewacyjnej

k) Wykonanie warstwy wyrównującej z kleju o
przeznaczeniu do termoizolacji warstwa wyrównująca na całości ściany
elewacyjnej

l)
Wykonanie
gładzi z masy szpachlowej przeznaczonej do elewacji zewnętrznych na całości
ściany elewacyjnej

m) Pomalowanie wykonanej warstwy wyrównującej gruntem
na całości ściany elewacyjnej

n) Wykonanie łączenia z tylną ścianą elewacyjną



Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym
z dnia 09.02.2024r., stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania.









Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}



WARUNKI PŁATNOŚCI:





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE
















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}



Wynagrodzenie za realizację przedmiotowego postępowania określa się
jako ryczałtowe, na które składa się:

1) wynagrodzenie za wykonanie I etapu prac, tj. dokumentacji projektowej
(w tym przeniesienie majątkowych praw autorskich) oraz uzyskanie warunków,
uzgodnień i pozwoleń, a także ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub
zgłoszenia robót,

2)
wynagrodzenie za wykonanie II etapu prac, tj. robót budowlanych (w tym
pełnienie czynności nadzoru autorskiego na realizację robót, w zakresie
sporządzonej dokumentacji projektowej, wykonanie operatu kolaudacyjnego),

przy czym zastrzega się, że wynagrodzenie za wykonanie I etapu prac nie
może przekroczyć 10 % wysokości całkowitego wynagrodzenia z realizację
przedmiotu umowy.














Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

23.04.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Urząd Miasta Zgorzelec


» Contact details

Available after sign in

Sign in