Back

Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )

Opis i specyfikacja:



Normal
0



21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE













MicrosoftInternetExplorer4



























































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}



1. Nazwa postępowania:



Renowacja zabytkowych
drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.



2. Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):



Główny kod CPV:

45000000-7 Roboty budowlane



Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:

45453000-7 Roboty
remontowe i renowacyjne

45212350-4 Budynki o
szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45422100-2 Stolarka
drewniana

45441000-0 Roboty
szklarskie



Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.



Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia
na części, gdyż podział ten nie byłby celowy ze względu na przedmiot
zamówienia, którym jest wykonanie prac/robót remontowych i konserwatorskich w budynku zabytkowym.
Prace będą wykonywane na czynnym
obiekcie, w którym udzielane są świadczenia
zdrowotne. Potrzeba skoordynowania działań rożnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, bezpiecznemu oraz
terminowemu wykonaniu zamówienia. Dzielenie przedmiotu zamówienia na mniejsze
części mogłoby przynieść niekorzystne skutki dla Zamawiającego np. zwiększenie zaoferowanych cen,
czy też brak
ofert wykonawców, którzy mogliby uznać, że złożenie oferty na mniejsze części jest dla nich nieopłacalne. Zamawiający uważa, że pomimo braku podziału zamówienia na części wykonawcy z sektora MŚP nie będą mieli utrudnionego udziału w postępowaniu. Zamawiający ma na uwadze własne potrzeby oraz dba o zapewnienie
konkurencyjności.



Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje
prowadzenia negocjacji.

Zamawiający nie przewiduje aukcji
elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci
katalogów elektronicznych.

Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia
umowy ramowej.



Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr
108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.

3. Przedmiotem
zamówienia jest remont i konserwacja
drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (9 szt.) przy
Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój.



Do wykonania są
następujące prace:

- demontaż skrzydeł
drzwiowych i rozszalenie, rozkucie;

- wykonanie i montaż drzwi
zastępczych na czas wykonywania prac przy zdemontowanych skrzydłach drzwiowych;

- usunięcie warstw
malarskich, odtłuszczenie powierzchni drewnianych;

- usunięcie elementów
uszkodzonych mechanicznie i wykonanie uzupełnień ubytków, szpachlowanie,
szlifowanie, impregnacja, bejcowanie i lakierowanie elementów drewnianych;

- oczyszczenie, polerowanie, patynowanie okuć
i elementów metalowych;

- renowacja napraw i/lub
uzupełnienie oryginalnych mechanizmów domykania i blokowania skrzydeł
drzwiowych oraz odtworzenie brakujących elementów mosiężnych na wzór
oryginalnych, montaż;

- szklenie oryginalnymi
szybami z dekoracją i uzupełnienie szklenia nowymi szybami na wzór
oryginalnych;

- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki
energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na
swój koszt Wykonawca;

- wszystkie widoczne
elementy wyposażenia drzwi nie będące częścią systemu ochrony przeciwpożarowej
(klamki, szyldy, zawiasy, przeszklenie trawione dekoracyjnie) należy
przedstawić do akceptacji Służbie Ochrony Zabytków.



Budynek objęty w/w pracami
wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr
A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie
z ustawą z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r.
poz. 840 tj. ze zm.).



Prace będą
wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu
robót musi być uwzględnione funkcjonowanie
obiektu. Realizacja zadania nie
może zakłócić działalności podstawowej obiektu.



Szczegółowy opis i
warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:

1)
Pozwoleniu
Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac
konserwatorskich – decyzja nr 266/2024 z dnia 27 lutego 2024 r.

2) Programie prac remontowych i konserwatorskich dla Budynku Zdrój
„Wojciech” w Lądku Zdrój opracowanym przez J. Kramnika z dnia 9 lutego 2024 r.

3) Przedmiarze robót.

4) Projekcie umowy.



Prace/roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności,
zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru
inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją merytoryczną, pomocniczym przedmiarem
robót, Polskimi Normami Budowlanymi
przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.



Zamawiający informuje, że złożenie
oferty musi być (wymóg
obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji
lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z
Wykonawcami.



Zamawiający informuje, że jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej – to zostanie odrzucona
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.18 ustawy Pzp.



Art.
226. [Odrzucenie oferty]

1. Zamawiający
odrzuca ofertę, jeżeli:

(…)

18)
została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów
niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w
przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.



4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić
z Zamawiającym harmonogram rzeczowy przedstawiając planowane wykonanie prac/robót
z podziałem na ich etapy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy.
Zakres prac/robót do wykonania przedstawiony w
harmonogramie musi być podzielony na elementy robót oraz czas realizacji.



5. Zamawiający
wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum
36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.



6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.




Normal
0



21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE













MicrosoftInternetExplorer4



























































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}



TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA:



Ostateczny termin zakończenia prac/robót do dwóch (2) m-cy od dnia przekazania placu
budowy.





Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: Zadawania pytań Zamawiającemu,Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,Przesłania odwołania/inne. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

29.04.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

ULD


» Contact details

Available after sign in

Sign in