Back

Budowa sieci wod-kan w ul. Kociewskiej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej do posesji przy ul. Równinnej 17A i Szubińskiej 13 w Toruniu.

» Notice description

Nazwa: Budowa sieci wod-kan w ul. Kociewskiej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej do posesji przy ul. Równinnej 17A i Szubińskiej 13 w Toruniu.
Opis: w SIWZ
Ilość: 1 [robota budowlana]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Warunki udziału w postępowaniu (Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału".)
Brak podstaw do wykluczenia (Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu".)
Brak podstaw do wykluczenia (Ukraina) (Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu”)
Wykaz wykonanych robót budowlanych (Doświadczenia zawodowego Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu wykonanych robót wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (referencjami) w postaci skanu do „pdf”)
Wykaz kadry (Osoby kierownika budowy Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu kadry wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5, w postaci skanu do „pdf”)
Oświadczenie podatnika VAT (Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. oraz że posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK"
albo zaprzeczyć wpisując słowo „NIE”
)
Oświadczenie RODO (Wykonawca potwierdza, żę spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać obok słowo "TAK",
albo, że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY".
)
Pozostałe dokumenty (KRS/CEiIoDG oraz dowód wniesienia wadium (Pełnomocnictwa opcjonalnie) Obok należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEiIoDG, dowód wniesienia wadium)

Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym. Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE








































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



TI.221.02.2021.AW oraz
TI.221.02.2006.AW



OGŁOSZENIE



Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem
zaprasza do złożenia oferty cenowej
w postępowaniu w trybie regulaminowego
przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.:

Budowa sieci wod-kan w ul. Kociewskiej oraz odcinków
sieci kanalizacji sanitarnej do posesji przy ul. Równinnej 17A i Szubińskiej
13 w Toruniu.

Zamawiający, zgodnie z
art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany
w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość
zamówienia nie przekracza 5.538.000,00 €,
a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu
art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.

Wobec
powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na
dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.,
który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi /
Regulaminy).

1.
Wymagania Zamawiającego:

• Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych.

• Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań
określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy.

·
Kryterium oceny ofert: Cena 100%

·
Wadium – 30.000,00
PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych
i zero groszy).

·
Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.

·
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą
przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·
Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na
stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w
terminie do dnia 12 kwietnia 2024r. do
godziny 1000.

·
Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są
zobowiązani do załączenia skanu
formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w
postępowaniu dokumentów

• Wykonawca,
którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po
zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty
(wypełnione załączniki – oświadczenia) w formie papierowej na adres:

Wydział Inwestycji i Remontów,

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń



(nie dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę
podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)



Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i
Remontów – Agnieszka Wardak



• W przypadku
nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta
została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału,
Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

• Wykonawcy przysługują
środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia
zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie
Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.

·
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl


Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail:
iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień
publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane
osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce
Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej
www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi/Regulaminy). Jednocześnie
posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje
Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W
ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą
udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.



Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada
2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno –
prywatnym, tekst jedn. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zmianami), wyłącza
możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i
odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą
Platformy Elektronicznego Fakturowania.



Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U.
z 2022 r. poz. 931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur
przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur ( dalej zwanym "KSeF") , w
okresie fakultatywnego stosowania KSeF.



Załączniki:

·
SIWZ



Załączniki do SIWZ:

1.
Wzór umowy z załącznikami,

2.
Opis przedmiotu zamówienia,

3.
Wzór Formularza Oferty z tabelą elementów,

4.
Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych,




Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

12.04.2024 | 10:00


» Location

Available after sign in

Sign in

» Category assortment

No category

» Buyer data

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests on OnePlace in last 10 days.