Dostawa kasy fiskalnej online i 2 drukarek fiskalnych online wraz z usługą fiskalizacji oraz montażem.

» Notice description

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa wraz z montażem (instalacją) (Koszty po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (... dni od złożenia zamówienia, proszę wskazać.)
Gwarancja (min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy.)
Konfiguracja (Koszty po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.)
Fiskalizacja (Koszty po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.)

Opis i specyfikacja:

Zapraszamy wszystkich solidnych Wykonawców do składania ofert na dostawę kasy fiskalnej online i 2 drukarek fiskalnych online wraz z usługą fiskalizacji oraz montażem w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego.
1. Parametry techniczne kasy fiskalnej online:
-
Dwa wyświetlacze LCD: dla klienta i kasjera-
Rodzaj: termiczny,-
Komunikacja z CRK-
Łączność: RS232, USB, LAN (Ethernet)








Za model wzorcowy Zamawiający przyjął kasę fiskalną NOVITUS Mała Online


2. Parametry techniczne drukarki fiskalnej online:
-
Komunikacja z CRK-
Minimum 60 znaków do opisu towaru-
Nielimitowana ilość kasjerów-
Pamięć RAM: minimum 128 MB-
Pamięć flash: minimum 4096 MB-
System operacyjny: LINUX-
Wyświetlacz: kolorowy, minimum 4 cale-
Łączność: RS232, Ethernet-
Możliwość zaprogramowania grafik do wydruku.-
Możliwość wyboru wielkości czcionki na wydrukach niefiskalnych-
Możliwość konfiguracji drukarki przez wbudowany serwer WWW






















-
Kompatybilność z systemami operacyjnymi Windows 7 i Windows 10
Za model wzorcowy Zamawiający przyjął drukarkę fiskalną NOVITUS HD
Online.



W ramach wynagrodzenia Wykonawca powinien dostarczyć, zainstalować, skonfigurować,
sfiskalizować dostarczone Urządzenia.
Dostarczone Urządzenia powinny posiadać stosowane dopuszczenia do obrotu na terenie RP oraz wymagane przepisami prawa dokumenty.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

03.12.2019 | 12:00


» Location



» Category assortment

  • Other
  • Office accessories
  • Recording and presentation equipment, its maintenance and repair

» Buyer data

Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu


» Contact details

Available after sign in

Sign in