Dostawa 5 sztuk nowych niszczarek do papieru OPUS VS 1202 CD do Urzędu Miasta Inowrocławia

» Notice description

Nazwa: Dostawa 5 sztuk nowych niszczarek do papieru OPUS VS 1202 CD
Opis: specyfikacja niszczarki
Ilość: 5 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE






































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}



Wymagania
Wystawiającego



1. Osoba wyznaczona
do kontaktu z Oferentem: Paweł Nijak (pnijak@inowroclaw.pl

tel. 52 35 55 426 lub 721 835 619).



2.
Oferent
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia
postępowania.



3.
Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.



4.
Wykonawca
gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub
wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry
określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.



5.
Jeżeli
dostarczony produkt jest niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego towar odesłany
zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy.



6.
W
przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje
się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od
daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego
szczegółowy opis wad).



7.
Zamawiający
zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem
Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w
stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.



8.
W
przypadku ofert równoważnych cenowo Zamawiający ogłosi aukcję zniżkową.



9.
Podana
cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie
z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.



10. Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich
akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta
oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na
wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.



11. Oferty należy
składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.



12. Pełna
specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie
postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i
jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.



13. Dane niezbędne
do wystawienia faktury VAT:



Miasto
Inowrocław

ul. Prezydenta
Franklina Roosevelta 36

88-100
Inowrocław

NIP:
556-263-84-08






Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.11.2019 | 14:00


» Location



» Category assortment

  • Other

» Buyer data

Urząd Miasta Inowrocławia


» Contact details

Available after sign in

Sign in