Wykonanie modernizacji oraz wsparcie i usługi serwisowe dla Systemu HP Network Node Manager
» Notice description
Przedmiotem postępowania jest:
1) wykonanie modernizacji Systemu HP Network Node Manager. Oprogramowanie zostanie zainstalowane na nowym serwerze dostarczonym przez Zamawiającego. Zakres modernizacji szczegółowo określa załącznik nr 1 i nr 2 do umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
2) wsparcie techniczne i usługi serwisowe dla Opragramowania, które szczegółowo określa załączony projekt umowy- załącznik nr 2 do SIWZ.
Termin dostawy produktów:
1) Upgrade HP "Network Node Manager i" wersja 10.21 do najnowszej wersji wraz z utrzymaniem systemu do dnia 31.12.2020r. (HP NNMi 2000+/50 SW E-LTU (T4637AA) 60szt.)
2) Subskrypcja Red Hat Enterprise Linux Server na okres 3 lat (System operacyjny dla HP NNMi).
do 31.12.2018r.
Wsparcie techniczne oraz usługi serwisowe będą świadczone do 31.12.2020r.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się do:
a. W miarę postępów w pracach nad rozwojem Oprogramowania, dostarczania, na bieżąco, Zamawiającemu nowych lub uaktualnionych wersji oprogramowania wraz z aktualną dokumentacją.
b. Usuwania Błędów w Oprogramowaniu w okresie od dnia dostawy do 31.12.2020r.,
c. Świadczenie konsultacji technicznych w okresie trwania umowy - zdalnie 40 godzin oraz na miejscu u Zamawiającego 80 godzin,
d. Wyznaczenia osoby kontaktowej, kompetentnej w zakresie utrzymania Oprogramowania,
e. Zapewnienia czasu Reakcji Serwisowej na zgłoszenie problemu lub zapotrzebowania na usługę Wsparcia Technicznego w ramach realizacji Przedmiotu Umowy ustalonego na 24 godziny, liczone w Dni robocze, od momentu zgłoszenia;
f. Zapewnienia czasu rozwiązania zgłoszenia od momentu zgłoszenia nie dłuższego niż 4 dni robocze chyba, że Strony wspólnie postanowią inaczej lub wynika to z realizacji § 5 ust. 8.
g. Prowadzenia rejestracji zgłoszeń;
h. Przeprowadzenia prac tylko i wyłącznie zgodnie z ustaleniami określonymi w Umowie nawet, jeśli przekazane uprawnienia w systemach teleinformatycznych dają większe uprawnienia. Przekroczenie uprawnień, co do modyfikacji lub wglądu w środowisku produkcyjnym Zamawiającego traktowane jest jak nie wywiązanie się z postanowień Umowy;
i. W przypadku udostępnienia przez Zamawiającego możliwości zdalnego dostępu
- wykorzystania dostępu tylko na potrzeby realizacji przedmiotu Umowy
- nie pozyskiwania ani przetwarzania żadnych innych danych, z wyjątkiem danych niezbędnych do realizacji Umowy.
- nie przekazywania danych logowania innym osobom.
j. przestrzegania obowiązujących na terenie Zamawiającego wewnętrznych przepisów, z którymi Zamawiający ma obowiązek zapoznać Wykonawcę przed wejściem na teren Zamawiającego.
Pozostałe warunki w tym wysokość kar, warunki gwarancji określa szczegółowo projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Termin płatności 60dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający zastrzega możliwość anulowania postępowania na każdym etapie.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
06.12.2018 | 12:00
» Location
Dział Logistyki i Zakupów, ul. Kopalniana 1, 59-101 Polkowice
» Category assortment
- Machines, equipment and spare parts
» Buyer data
Dział Logistyki i Zakupów
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.