Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2018

» Notice description

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej obejmuje:
1) ubranie robocze składające się z bluzy roboczej z długimi rękawami, zapinanej na guziki, ze ściągaczami bocznymi u dołu bluzy oraz min. dwoma kieszeniami górnymi i dwoma kieszeniami dolnymi oraz długich spodni typu ogrodniczki z min. dwoma kieszeniami bocznymi (na wysokości kolan) oraz dwoma kieszeniami górnymi, materiał ubrania: tkanina bawełniano-poliestrowa lub bawełniana, gramatura: min. 250 g/mm2;
2) trzewiki robocze męskie, nieocieplane, wiązane, sięgające do kostki, z metalowym podnoskiem;
3) koszula flanelowa męska, z długim rękawem, z kołnierzem na stójce, z min. jedną kieszenią z przodu, zapinana na guziki, gramatura od 120 g/m2 do 180 g/m2, materiał: 100 % bawełna;
4) kurtka ocieplana męska, zapinana na zamek błyskawiczny, z kapturem i kołnierzem kryjącym szyję, z ociepleniem oraz podszewką poliestrową, z min. dwoma kieszeniami zewnętrznymi, zewnętrzna tkanina poliestrowa, poliamidowa lub bawełniano-poliestrowa;
5) obuwie zimowe męskie, wiązane, sięgające do kostki, lub wyżej, z podszewką z materiału ocieplającego, z podeszwą antypoślizgową;
6) czapka zimowa męska, z uszami ocieplanymi kożuszkiem, materiał powłoki: poliester, bawełna lub tkanina poliestrowo-bawełniana o gramaturze min. 160 g/mm2, materiał podszewki: poliester, bawełna lub tkanina bawełniano-poliestrowa o gramaturze min. 80 g/mm2.
7) rękawice ochronne pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku, materiał: dzianina bawełniana lub nylonowa powleczona w całości lub w części wewnętrznej dłoni nitrylem, PCV lub PU;
8) kalosze męskie gumowe lub z PCV, nieocieplane, z podeszwą antypoślizgową;
9) buty filcowo-gumowe męskie, z filcami sięgającymi pod kolano, z wkładką oraz podeszwą antypoślizgową;
10) płaszcz przeciwdeszczowy męski z długimi rękawami, z kapturem, materiał: dzianina poliestrowa powlekana PCV;
11) rękawice ocieplane męskie, pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku;
12) chodaki męskie wykonane z tworzywa sztucznego, całkowicie zakrywające palce, z paskiem na pięcie;
13) okulary ochronne jednoczęściowe, bezbarwne, odporne na zarysowania;
14) ręcznik bhp o wymiarach: szerokość od 30 cm do 70 cm, długość od 50 cm do 100 cm, gramatura min. 500 g/m2, materiał: 100 % bawełna;
2.3. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy jest Pani Joanna Juszkiewicz, telefon: 71 365 03 40, e-mail: joanna.juszkiewicz@wzz.wroc.pl.
2.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu, w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy – termin realizacji podlega ocenie ofert zgodnie z rozdz. 17 SIWZ.
2.5. Wykonawca dostarczy przedmiot fabrycznie nowy, zapakowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
2.6. Termin dostawy zostanie uzgodniony bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, odpowiedzialnym za realizację umowy, z min. 2-dniowym wyprzedzeniem.
2.7. Realizacja dostawy możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14.
2.8. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.
2.9. Wymiary pracowników poszczególnych żłobków, których zamówienie dotyczy przedstawia załącznik nr 2a do SIWZ.
2.10. Zamawiający zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zamówienia lub reklamacji w przypadku gdy rozmiar asortymentu nie będzie odpowiadający danym zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ.
2.11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnej niezgodności dostarczonego towaru z umową lub dostrzeżonych wadach jakościowych bądź ilościowych, nie później niż 3 dni od dnia dostawy.
2.12. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę wynosi do 5 dni roboczych. Po upływie powyższego terminu i nieustosunkowaniu się Wykonawcy, Zamawiający rozliczy kary umowne w wysokości 20 zł za każdy dzień.
2.13. Zamawiający potwierdzi otrzymanie asortymentu protokołami odbioru dostawy – odrębnie dla poszczególnych żłobków, zgodnie z tabelą z załącznika nr 1.
2.14. Wzór protokołu odbioru dostawy stanowi załącznik nr 3 do umowy.
2.15. W cenie dostawy Wykonawca uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji umowy tj. m.in. koszt asortymentu, transportów, rozładunku, załadunku itp.
2.16. Wykonawca udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment.
2.17. Dostarczony asortyment musi spełniać wymagania określone w polskich normach.
2.18. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo- cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z tabelą rozmiarów konserwatorów załącznik nr 2a do SIWZ .
2.19. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

08.11.2018 | 10:00


» Location

ul. Fabryczna 15
Wrocław 53-609
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Category assortment

  • OSH and protective equipment

» Buyer data

Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15
Wrocław 53-609
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from OSH and personal hygiene category published on OnePlace in last 10 days.