Sprzedaż i dostawa produktów olejowych i smarnych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
» Notice description
1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa (sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie produktów olejowych i smarnych dla potrzeb związanych z eksploatacją autobusów komunikacji miejskiej Zamawiającego w asortymencie i ilościach jak niżej:
L.P. przedmiot zamówienia j.m. ilość/36 miesięcy
1 Olej silnikowy - SAE 10W40, litr 11 500
2 Olej silnikowy - SAE 5W30 litr 6 500
3 Olej przekładniowy – SAE 80W90 litr 2 000
4 Olej przekładniowy – ATF litr 2 500
5 Olej syntetyczny do przekładni automatycznych litr 2 500
6 Olej syntetyczny do automatycznej skrzyni biegów ZF ECOLIFE litr 1 500
7 Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania kg 30
8 Smar do smarowania piast i łożysk kg 300
9 Olej chłodniczy do układów klimatyzacji litr 200
2. Produkty olejowo i smarne muszą spełniać poniższe wymagania:
2.1. Olej silnikowy – SAE 10W40,
a) klasa jakości według ACEA:E9/E7/E6; wg API CI-4;
b) klasa lepkości wg SAE: 10W40;
c) dopuszczenie: MAN M 3477; Scania Low Ash
d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 160;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem – Titan Cargo Maxx SAE 10W40;
g)minimalny przebieg między wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.2. Olej silnikowy – SAE 5W30,
a) klasa jakości według ACEA:E6; wg API CJ-4
b) klasa lepkości wg SAE: 5W30;
c) dopuszczenie: MAN M 3677; MB 228.51; Euro 6;
d) wskaźnik lepkości powyżej 160;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
g)minimalny przebieg między wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.3. Olej przekładniowy – SAE 80W90,
a) klasa jakości według API GL-4 / GL-5;
b) klasa lepkości wg SAE 80W90;
c) dopuszczenia ZF TE-ML 12, MAN 3343 M;(Zamawiający dopuści olej posiadający dopuszczenia MAN 341 typ E lub w przypadku olejów syntetycznych MAN M 3343 typ S lub MAN 342 typ S1
d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 101;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan Supergear MC SAE 80W-90.
g) minimalny przebieg miedzy wymianami - 120.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.4.Olej przekładniowy – ATF
a) dopuszczenie ZF-TE-ML 14A, 17C, MAN 339 TYP V1, Man 339 Typ Z1, VOITH 55.6335.4X;
b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III;
c) wskaźnik lepkości; minimum 160;
d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -420C;
e) lepkość w temperaturze 1000C minimum 7,0 mm2/sek;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 3000;
g) minimalny przebieg miedzy wymianami 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.5.Olej syntetyczny do przekładni automatycznych
a) dopuszczenia: ZF-TE-ML 14B, 16L, MAN 339 TYP V2, Man 339 Typ Z2, VOITH 55.6336.4X
b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III lub wyższa;
c) wskaźnik lepkości; minimum 180;
d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -600C;
e) lepkość w temperaturze 1000C minimum 7,0 mm2/sek;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 5000SL;
g) minimalny przebieg miedzy wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.6. Olej syntetyczny do automatycznej skrzyni biegów ZF ECOLIFE
a) dopuszczenia ZF TE-ML 20 klasa 20F lub 20G
b) lepkość kinematyczna w temperaturze 40OC: nie mniejsza niż 55 mm2/s
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 100OC: nie mniejsza niż 9,4 mm2/s
d) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.7.Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania,
a) klasa konsystencji NLGI 000 lub 00;
b) dopuszczenie MAN 283Li-P00/000; MB APROVAL 264.0;
c) minimalny zakres temperatury pracy: od -400C do +1200C;
d) minimalna temperatura kroplenia: 1550C,(według DIN ISO 2176);
e) ciśnienie płynięcia w temperaturze -300C: max.6kp (według DIN51805).
f) dostawa w pojemnikach o pojemności od 15 do 30 kg.
2.8. Smar do smarowania piast i łożysk:
a) dopuszczenia MAN 284 Li-H 2, ZF TE-ML 12, MB APROVAL 265.1;
b) gwarancja zabezpieczenia antykorozyjnego;
c) odporność na starzenie;
d) doskonała przyczepność w temperaturze od -30OC do +150OC
e) dostawa w pojemnikach o pojemności od 15 do 30 kg.
2.9. Olej chłodniczy do układów klimatyzacji:
a) gęstość w temperaturze 150 : 1009 kg/m3 wg DIN 51 757
b) temperatura zapłonu: nie niższa niż 280 OC
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 40OC: nie mniejsza niż 50mm2/s
d) lepkość kinematyczna w temperaturze 100OC: nie mniejsza niż 8mm2/s
e) temperatura zapłonu: nie niższa niż 260OC
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
25.10.2018 | 09:00
» Location
ul. Gnieźnieńska 9
Koszalin 75736
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Category assortment
- Consumables for machines and equipment
» Buyer data
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
ul. Gnieźnieńska 9
Koszalin 75736
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.