DOSTAWA SPRZĘTU NA BLOK OPERACYJNY

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ssaków, cieplarek, piły, sprzętu do zabiegów urologicznych, negatoskopów, defibrylatora, respiratora
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3 i 3.1 do SIWZ.
3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
3.1. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 kwietnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej - dotyczy poz.10- Negatoskopy cyfrowe.
4. W zakresie poz. 10 (Negatoskopy cyfrowe) Wykonawca zamontuje sprzęt na salach operacyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Montaż negatoskopów w salach operacyjnych
bloku operacyjnego., w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.1 Ściany, na których należy zamontować negatoskopy zbudowane w konstrukcji karton-gips, wykończone blachą od strony sali operacyjnej, grubość całkowita ściany około 130 mm. Montaż ma być hermetyczny, bez krawędzi, umożliwiający dezynfekcję sali operacyjnej.
4.2 Zamawiający zaleca udział w wizji lokalnej na Bloku Operacyjnym w zakresie montażu Negatoskopów cyfrowych.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu Zamawiającego. Wykonawca zapewnia możliwość drugiego szkolenia w przypadku wystąpienia takiej konieczności – w okresie gwarancyjnym. Szkolenie z obsługi serwisowej dostarczonego sprzętu potwierdzone certyfikatem Wytwórcy /bądź jego Przedstawiciela upoważniające do serwisowania dostarczonego sprzętu i aparatury po okresie gwarancyjnym dla specjalistów Aparatury Medycznej Szpitala. Szkolenie w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy, w przypadku szkolenia u Wykonawcy koszty transportu po stronie Wykonawcy, dwa terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym.
5.1 Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Wykonawca. Zamawiający określi liczbę uczestników, którzy będą uczestniczyć w szkoleniu.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

25.09.2018 | 10:00


» Location

ul. Szpitalna 1
Sosnowiec 41-219
Województwo: śląskie
Polska


» Category assortment

  • Containers

» Buyer data

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
ul. Szpitalna 1
Sosnowiec 41-219
Województwo: śląskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Machines, equipment and spare parts category published on OnePlace in last 10 days.