Przegląd kopertownicy

» Notice description

Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądu pogwarancyjnego kopertownicy DI200 stanowiącej wyposażenie Działu Spraw Pracowniczych i Płac (Biuro Zarządu PMT, ul. M. Skłodowskiej-Curie 190, 59-301 Lubin).

Termin realizacji: do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.

Warunki płatności: przelew 60 dni od daty wystawienia faktury VAT.
Odbiorca reguluje swoje zobowiązania w mechanizmie podzielonej płatności.

W formularzu ofertowym należy określić:
- koszt wykonania usługi [zł netto].

Informacje dotyczące przetwarzania przez Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. danych osobowych Kontrahentów znajdują się na stronie: www.pmtrans.pl/RODO

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

21.08.2018 | 08:00


» Location

Dział Zakupów, M.Skłodowskiej-Curie, 59-301 Lubin


» Category assortment

  • Other
  • Other construction and renovation works

» Buyer data

Dział Zakupów


» Contact details

Available after sign in

Sign in