Świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Nadleśnictwa Cisna w oparciu o wydzierżawione od Zamawiającego: lokal użytkowy, wyposażenie i urządzenia kuchenne w latach 2018-2019
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Zamawiającego w budynku Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego “WOŁOSAŃ”, położonym w Cisna 87, 38-607 Cisna w oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Są to usługi w zakresie przygotowanie i podawania posiłków polegających na zapewnieniu i zorganizowaniu wyżywienia w restauracji (dzierżawionej od Zamawiającego) na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego z wykorzystaniem znajdujących się urządzeń i wyposażenia oraz własnego sprzętu i naczyń, w czasie przeprowadzanych - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez w roku 2018 i 2019. 2. Wykonawca musi mieć w swojej ofercie zestawy posiłków mięsnych, jarskich i rybnych na poziomie: a) podstawowym: ilość porcji: śniadania -2 000; obiad -3 500; kolacja- 800; przerwa kawowa -8 000; uroczysta kolacja - 600; impreza plenerowa - 200; SUMA:15 100 b) średnim: ilość porcji: - śniadania: 3 800; obiad - 5 000; kolacja - 4 000; przerwa kawowa - 6 000; uroczysta kolacja - 800; impreza plenerowa - 100; SUMA: 19 700 c) wysokim: ilość porcji: śniadania- 1 500; obiady- 1 800; kolacja - 1 800; przerwa kawowa - 2 000; uroczysta kolacja - 600; impreza plenerowa - 100; SUMA: 7 800; d) inne: ilość porcji: dania z dziczyzny - 300; potrawy regionalne - 300; kanapki -4 500; SUMA - 5 100; zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zawarto w załączniku nr 1, a w załączniku nr 2 przykładowe zestawy dań (posiłków) do wyceny oferty. Załącznik nr 1 i załącznik nr 2 stanowią integralne części SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ, możliwość wprowadzenia zmiany istotnej w stosunku do oferty złożonej przez Wykonawcę, w ten sposób, że w razie specjalnego życzenia gości OSW WOŁOSAŃ co do rodzaju posiłku, będzie mógł zlecić przygotowanie posiłków niestandardowych, niewyszczególnionych w ofercie. 5. Wykonawca ma obowiązek świadczenia usług objętych zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017r., poz. 149.), rozporządzeniem z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r., nr 80, poz. 545). 6. Wykonawca będzie ponosił wszelką odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu żywienia oraz zgodności składu wartościowego i jakościowego posiłków wynikających z zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowania i transportu posiłków. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów zleconej usługi na każdym etapie oraz w każdej chwili w miejscu przygotowywania posiłków i ich dostawy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia usługi żywienia zbiorowego z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. 9. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi musi zapewnić dostępność pewnej ilości dań dla osób, które nie mogą korzystać z podstawowego menu z uwagi na przekonania religijne, światopoglądowe, przestrzeganą dietę, zalecenia lekarskie lub też z innych przyczyn w ilości około 2% całego menu. 10.Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50 % w stosunku do ceny podanej w ofercie Wykonawcy. Wykonanie zamówienia na poziomie minimum 50 % nie będzie stanowiło niewykonanie umowy przez Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tego tytułu. 11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia od zamawiającego pomieszczeń o powierzchni użytkowej 374,20 m2 oraz powierzchnię tarasu – 68 m2 położonych w budynku Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego WOŁOSAŃ wraz z wyposażeniem i urządzeniami, w celu prowadzenia usług gastronomicznych: 1)w celu dokonania oględzin pomieszczeń przeznaczonych do dzierżawy należy kontaktować się z P. Jolantą Józefczyk, numer telefonu 134686373. 2)dzierżawa przewidziana jest na czas trwania umowy głównej (tj. umowy o świadczenie usług gastronomicznych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ). 3) koszt 1 m2 powierzchni pomieszczeń będących przedmiotem dzierżawy nie może być niższy niż 11,04 zł brutto miesięcznie. 4) oprócz kosztów dzierżawy Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego kosztami za dostawy mediów i innymi kosztami związanymi z prowadzeniem działalności w wynajętych pomieszczeniach. Dla kosztów za dostawy mediów, dla których w przedmiocie dzierżawy znajdują się podliczniki (urządzenia pomiarowe) rozliczanie tych mediów dokonywane będzie na podstawie wskazań podliczników i stawek obowiązujących u poszczególnych dostawców, z którymi Zamawiający ma podpisane umowy. W przypadku mediów, dla których nie ma podliczników rozliczenie będzie dokonywane wskaźnikowo: a) centralnego ogrzewania - proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, b) dostawy energii elektrycznej - według wskazań podlicznika, c) dostawy energii elektrycznej - według wskazań podlicznika, d) opróżnianie separatora tłuszczów – w zakresie Wykonawcy, e) opłaty za odpady i nieczystości stałe - wg zasad ustalonych przez zamawiającego. 5) podatek od nieruchomości uiszczany bezpośrednio do Urzędu Gminy, 6) Wzór umowy dzierżawy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 12. Wynikiem niniejszego postępowania w założeniu Zamawiającego będzie zawarcie dwóch umów tj.: umowy na świadczenie usług restauracyjnych i umowy na dzierżawę pomieszczeń, w związku, z czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcą usług gastronomicznych i dzierżawcą był ten sam podmiot. 13. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt uzyskać wszelkie uzgodnienia, pozwolenia i koncesje właściwych organów wynikające z przepisów związanych z prowadzoną działalnością w przedmiocie dzierżawy. 14. Utrzymanie czystości w dzierżawionych pomieszczeniach należy do obowiązków dzierżawcy (Wykonawcy). 15. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osób, wskazanych w ofercie, które zostaną skierowane do bezpośredniej realizacji zamówienia (personel gastronomiczny). W przypadku realizacji zamówienia przez Podwykonawcę, powyższy obowiązek dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę obciąża Podwykonawcę. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, w celu kontroli spełniania warunku, o którym mowa w pkt 15. powyżej, udostępnienia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu osób przy realizacji zamówienia publicznego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia publicznego jest podwykonawca - oświadczenie o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy składa podwykonawca.
b) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy wskazane powyżej w lit. a) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, (jeżeli taki dokument został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, danych o wynagrodzeniu). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności. Zamawiający dopuszcza również możliwość uzyskania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczeń zatrudnianych prze siebie pracowników o wyrażeniu przez nich zgody na przetwarzanie przez Nadleśnictwo Cisna danych osobowych w celach związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego. Wyrażanie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne i zarówno Wykonawca jak i żaden inny podmiot trzeci nie ma skutecznego roszczenia o uzyskanie takiej zgody. 17. Obowiązek określony w pkt. 15 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w pkt 15. 18.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, rozumiane, jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie sprzeciwu lub zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
08.12.2017 | 10:00
» Location
Cisna 87A
Cisna 38-607
Województwo: podkarpackie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Nadleśnictwo Cisna
Cisna 87A
Cisna 38-607
Województwo: podkarpackie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.