Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 01.01.2018 r do 30.06.2020 r
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej w tym :
1) Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów ZSO nr 1.
2) Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczeń kuchennych i magazynowych o pow. 452.85 m2–zał. Nr 7– za kwotę 6027,00 zł brutto( w tym VAT 1127,00 zł)/ za miesiąc.
3) Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do dzierżawy pomieszczenia do prowadzenia sklepiku szkolnego o pow.16.m2 za kwotę 615,00 zł brutto( w tym VAT 115,00 zł / za miesiąc
4) Zamawiający użyczy nieodpłatnie pomieszczenia jadalni o pow.250.0 m2 na czas prowadzenia żywienia dla uczniów ZSO nr 1..
Ad.1
Przedmiotem zamówienie jest przygotowywanie i podawanie obiadów dla uczniów ZSO nr 1 oraz śniadań i podwieczorków dla oddziału ,,0”. Szacunkowa ilość obiadów wynosi do 220 dziennie oraz 16 śniadań dziennie i 16 podwieczorków dziennie . Zamawiający szacuje, że przez cały okres zamówienia ilość posiłków wyniesie:
- obiadów 114 400.
- śniadań 8 320
- podwieczorków 8320
– zalecany wsad do kotła: dla obiadów - min. 3, 50 zł nie więcej niż 4 ,00 zł,
Dla podwieczorków: od 0,40 zł do 0,50 zł.
Dla śniadań: od 0,90 zł do 1,00 zł.
Zamawiający będzie refundował Wykonawcy różnicę pomiędzy ceną całkowitą posiłku a wsadem do kotła. Koszty wsadu do kotła będą pokrywane przez uczniów korzystających z posiłków poprzez bezpośrednie regulowanie opłat na rachunek wskazany przez Wykonawcę lub bezpośrednio u Wykonawcy. Refundacja dotyczy tylko uczniów ZSO nr 1.
Podana ilość posiłków jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu .
Wydawanie obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 01.01.2018 r.- do 30.06.2020 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu ferii letnich w godzinach 11.25-14.00
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, wydawanie obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomości Zamawiającego i umieszczenie w gablocie przy stołówce szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
1) zupa: gramatura ok. 250 ml i kaloryczność ok. 200 kcal,
2) drugie danie: gramatura ok. 400 gram i kaloryczność ok. 600 kcal,
3) deser: np. kompot, owoc, napoje owocowe lub warzywne o poj. Do 200 ml.
Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
1. jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
2. w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego),
3. co najmniej 1 raz obiad z drugim daniem rybnym.
4. potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, bez dodatków konserwujących, barwiących, sztucznie aromatyzowanych,
5. w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
6. do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów spożywczych - oleje, masło, margaryny miękkie kubkowe niearomatyzowane zaś do smażenia olej roślinny rafinowany, stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli (obniżona zawartość sodu)
7. ważna jest estetyka potraw i posiłków.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien zapoznać sie ze stanem technicznym pomieszczeń ,urządzeń, instalacji .itp.
Transport posiłków powinien odbywać się w naczyniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw .
Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej takie jak :
- porcjowanie posiłków
- nalewanie zupy do waz i umieszczenie ich na stolikach
-nalewanie i podawanie zupy na stoliki dla klas 1-3 SP
- rozkładanie i zbieranie talerzy i sztućców
- codzienne sprzątanie pomieszczeń jadalni po posiłkach
- organizacja zbierania należności za wydawane posiłki oraz terminowe rozliczanie
się z działem księgowości szkolnej za dzierżawione pomieszczenia
- organizacja zgłoszeń odpisów za nie korzystanie z posiłków (zwolnienia lekarskie)
Koszty związane z dystrybucją ,wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ,wywóz resztek poobiadowych ponosić będzie Wykonawca
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do :
- utrzymania czystości i porządku na terenie stołówki i pomieszczeń kuchennych
zgodnie z wymogami odpowiednich służb sanitarnych ,
- wyposażyć na własny koszt wynajęte pomieszczenia w urządzenia i naczynia
niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej .
- na własny koszt Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace remontowe pomieszczeń
przeznaczonych do prowadzenia działalności .
- na własny koszt Wykonawca przeprowadzać będzie konserwacje , naprawy , przeglądy
okresowe, zgodnie z technologią użytkowania i prawem budowlanym.
Ad.2 –dzierżawa pomieszczeń kuchennych i magazynowych o powierzchni
452.85 m2
czynsz za wynajem pomieszczeń na kwotę 6027.00 zł/ brutto ( w tym VAT
1127,00 zł )miesięcznie Warunki zapłaty czynszu określa wzór umowy.
Ad.3 - dzierżawa pomieszczenia do prowadzenia sklepiku szkolnego o powierzchni
16 m2
czynsz za wynajem w kwocie 615.00zł brutto ( w tym VAT 115,00 zł
/miesięcznie
Warunki zapłaty czynszu określa wzór umowy.
Ad.4 - Użyczenie pomieszczenia jadalni o pow.250.0m2 na czas prowadzenia
żywienia
Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług (przygotowywania posiłków) w pomieszczeniu zamawiającego oraz najmu pomieszczeń za kwotę określoną w niniejszej SIWZ i wzorze umowy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
01.12.2017 | 10:15
» Location
ul. Radzyńska 5
Lublin 20850
Województwo: lubelskie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1
ul. Radzyńska 5
Lublin 20850
Województwo: lubelskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.