Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2019 r.
» Notice description
1.1. Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2019 r., w dni nauki szkolnej do w/w szkół: 1) Gimnazjum im. prof. Adama Pałczyńskiego w Danówku, Danówek 7, 19-200 Grajewo; 2) Szkoła Podstawowa w Danówku, Danówek 7, 19-200 Grajewo; 3) Szkoła Podstawowa Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie, Białaszewo ul. Mikołaja Kopernika 2, 19-200 Grajewo; 4) Szkoła Podstawowa w Wierzbowie, Wierzbowo 7, 19-200 Grajewo. Posiłki będą dostarczane dzieciom i młodzieży szkół, podopiecznym ośrodka oraz osobom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji wydawanych przez kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grajewie zgodnie z przepisami ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r (Dz. U z 2017 r, poz. 1769) oraz wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014-2020. 1.2. Ilość zamawianych posiłków dziennie szacuje się średnio: 1.2.1. W okresie od 02 stycznia 2018 r do 31 grudnia 2018 r. dla: 1) Szkoły Podstawowej Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie ok. 65 sztuk dziennie przez 184 dni, tj. ok. 11.960 posiłków, 2) Gimnazjum im. prof. Adama Pałczyńskiego w Danówku, ok. 45 sztuk dziennie przez 184 dni, tj. ok. 8.280 posiłków, 3) Szkoły Podstawowej w Danówku ok. 35 sztuk dziennie przez 184 dni, tj. ok. 6.440,00 posiłków, 4) Szkoły Podstawowej w Wierzbowie ok. 70 sztuk dziennie przez 184 dni, tj. ok. 12.880 posiłków. Razem szacunkowa ilość posiłków dziennie ok. 215 posiłków. 1.2.2. W okresie od 02 stycznia 2019 r do 31 grudnia 2019 r. dla: 1) Szkoły Podstawowej Pomnik 1000-lecia Państwa Polskiego im. Marii Konopnickiej w Białaszewie ok. 65 sztuk dziennie przez 187 dni, tj. ok. 12.155 posiłków, 2) Gimnazjum im. prof. Adama Pałczyńskiego w Danówku, ok. 45 sztuk dziennie przez 187 dni,tj. ok. 8.415 posiłków, 3) Szkoły Podstawowej w Danówku ok. 35 sztuk dziennie przez 187 dni, tj. ok. 6.545 posiłków, 4) Szkoły Podstawowej w Wierzbowie ok. 70 sztuk dziennie przez 187 dni, tj. ok. 13.090 posiłków. Razem szacunkowa ilość posiłków dziennie ok. 215 posiłków. 1.2.3. Ogółem szacunkowa ilość posiłków w okresie od 02.01.2018 r. do 31.12.2019 r.: 39.560 + 40.205 = 79.765 posiłków. 1.3.1. Ilość zamawianych posiłków może ulec niewielkiej zmianie w związku z ilością dzieci korzystających z pomocy w formie posiłków, frekwencją uczniów w szkołach oraz innych osób korzystających z tej formy pomocy. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. 1.3.2. Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku (dla dzieci i młodzieży oraz osób starszych) urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, a jednocześnie pełnym zaspokojeniu kalorycznym i witaminowym, bogatym w składniki mineralne, podawane atrakcyjnie pod względem organoleptycznym. Obiady podawane w stołówkach szkolnych powinny dostarczyć 30 % całodziennego zapotrzebowania energetycznego, zgodnie z aktualnymi normami żywienia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 1.3.3. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywości i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149) oraz zgodnie z cytowanym w pkt. 1.3.2 Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1154). 1.3.4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę aby w jadłospisie zapewnił różnorodność dostarczanych zup i dań głównych z warzywami lub owocami i napoju. Nie dopuszcza się powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. 1.3.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej oraz do punktów wymienionych w rozdz. III ust. 1.1 SIWZ w formie pisemnej najpóźniej do środy do godz. 14:00 planowanego na następny tydzień jadłospisu na każdy kolejny tydzień dożywiania (zob. Załącznik Nr 3a do SIWZ). W jadłospisie muszą być zawarte informacje na temat żywności, gramatury i procesie jej obróbki termicznej zgodnie z art. 3, art. 9 ust. 1 lit. a, b i art. 44 ust. 1 lit. a, art. 55 Rozporządzenia (WE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektywy Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE)_ nr 608/2004 (Dz. Urz. UE L 304/18 z dnia 22.11.2011 r. z późn. zm.) oraz § 19 ust. 1 pkt. 1, 2, 3 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych(Dz. U. z 2015 r. poz. 29) oraz w Rozporządzeniu Min. Zdrowia określonym w pkt 1.3.2. 1.3.6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia obiadów własnym transportem we własnych termosach zapewniając zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożyciu, zapewniając również proces mycia i dezynfekcji pojemników transportowych i wkładów GN we własnym zakresie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r., w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). Dostarczenie posiłków do siedziby poszczególnych punktów wydawania posiłków odbywać się będzie w godz. 9:45 do 11:15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 1.3.7. Po spożyciu posiłków przez uczniów Wykonawca zobowiązany jest do zabrania resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. 1.3.8. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych obiadów i ich ceny jednostkowej. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy najpóźniej do godz. 14:00 z wyprzedzeniem o jeden dzień roboczy. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy określone we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
27.11.2017 | 10:00
» Location
ul. Komunalna 6
Grajewo 19-200
Województwo: podlaskie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Gmina Grajewo
ul. Komunalna 6
Grajewo 19-200
Województwo: podlaskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.