PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W SZKOLE W DOLICACH
» Notice description
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu posiłków obiadowych składających się z zupy i drugiego dania z surówką i kompotu dla uczniów objętych dożywianiem finansowanym ze środków zamawiającego, dostawa i wydanie posiłków uczniom szkół w Dobropolu, Rzeplinie, Sądowie i Dolicach oraz prowadzenie kuchni w Szkole w Dolicach ul. Ogrodowa 46. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dniach prowadzenia zajęć szkolnych w wyżej wymienionych szkołach z wyłączeniem dni wolnych od zajęć wynikających z przepisów o organizacji roku szkolnego takich jak: ferie, przerwy świąteczne, dodatkowe dni wolne. Do obowiązków wybranego oferenta należeć będzie również posprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do wydawania i spożywania posiłków w szkołach wymienionych wyżej, umycie i wyparzenie naczyń i sztućców. Wybrany oferent zobowiązany będzie do zagospodarowania powstających w związku z realizacją zamówienia odpadów. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj . Dz.U. z 2015r poz. 594) oraz RMZ Dz.U z dnia 28 sierpnia z 2015r poz. 1256. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania i wydawania posiłków dla pozostałej młodzieży szkolnej (chętnych) za odpłatnością po kwotach wyłonionych w wyniku postępowania przetargowego.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Kod (CPV):
55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół
2. Zamawiający zakłada, że średnia dzienna ilość przygotowywanych i wydawanych posiłków w okresie obowiązywania umowy we wszystkich szkołach łącznie wynosić będzie 140. W związku z brakiem możliwości dokładnego oszacowania ilości osób uprawnionych do korzystania z posiłków w okresie objętym umową, zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości posiłków w trakcie trwania umowy w granicach od 98 do 182. Zmiany ilości posiłków, o których mowa wyżej nie będą podstawą do zmiany ceny posiłku.
3.Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje średnią ilość posiłków dziennie w okresie objętym zamówieniem na poziomie 140szt.
4. Zamawiający w sytuacji, której nie mógł przewidzieć w momencie udzielania niniejszego zamówienia zastrzega sobie możliwość ograniczenia w pewnych okresach składu posiłku w poszczególnych dniach tygodnia tylko do zupy z pieczywem lub drugiego dania.
5. Zamawiający wymaga aby przygotowywane i dostarczane uczniom posiłki w poszczególnych dniach były zgodne z załączonym do niniejszej specyfikacji jadłospisem stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, w/w załącznik stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o świadczenie usług, którą Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą. Wybrany wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury wydawanych uczniom posiłków.
7. Zamawiający nie dopuszcza używania zamiast ziemniaków produktów przetwórstwa ziemniaczanego typu płatki ziemniaczane, puree ziemniaczane itp.
8. W przypadku konieczności podgrzewania posiłków w szkołach do których będą one dostarczane wybrany wykonawca zwróci zamawiającemu koszty związane z zużyciem na ten cel energii, zamawiający żąda również od wykonawcy zwrotu kosztów zużytej energii, wody i zrzutu ścieków związanych z myciem i wyparzaniem naczyń w szkołach do których posiłki będą dowożone.
9. Posiłki należy wydawać z zastosowaniem naczyń ceramicznych (szklanych) i sztućców umożliwiających utrzymanie ich w czystości, przeznaczonych do kontaktu z żywnością określonych w przepisach z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2015r poz 594). Zamawiający nie dopuszcza możliwości używania naczyń i sztućców jednorazowych.
10.Wysokość opłat za: najem pomieszczeń kuchni i stołówki w szkole w Dolicach, używanie wyposażenia pomieszczeń kuchni i stołówki, zużyte media w szkołach, do których posiłki będą dowożone itp. określa umowa dzierżawy pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły w Dolicach stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
11.Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów podatków za wynajmowane pomieszczenia kuchni i stołówki w budynku szkoły w Dolicach.
12. Warunku finansowania.
1) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z projektem umowy.
2) Nie przewiduje sie zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
13. Warunki ubezpieczenia.
Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu opłaconą w całości (wraz z dowodem opłaty składki), polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej (OC), obejmującą ochroną szkody na mieniu lub osobie wyrządzone przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Suma Gwarancyjna nie może być mniejsza niż 500.000,00zł, okres ubezpieczenia musi obejmować czas świadczenia usług wynikający z niniejszej SIWZ. Nie wywiązanie sie z powyższego zobowiązania przez Wykonawcę będzie skutkowało naliczaniem kar umownych zgodnie z zapisami przewidzianymi w projekcie umowy.
14. Warunki zatrudnienia.
Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
- wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Opisie przedmiotu
zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
15. Nazwy własne
Ewentualne nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie załączyć opis materiałów równoważnych.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
18.08.2017 | 11:00
» Location
ul. Ogrodowa 16
Dolice 73115
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Gmina Dolice
ul. Ogrodowa 16
Dolice 73115
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.