Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2017/2018
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych w tym do szkoły z klasami gimnazjalnymi oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2017/2018.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;
1) Przygotowanie posiłków dla:
- dzieci uczęszczających do Przedszkola w Sieprawiu i oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance i w Szkole Podstawowej w Czechówce, wg. jadłospisów czterotygodniowych -załącznik Nr 8A do SIWZ,
- uczniów objętych dożywianiem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, uczęszczających do Szkół Podstawowych: w Sieprawiu, Czechówce i Łyczance wg. jadłospisów czterotygodniowych - załącznik Nr 8B do SIWZ.
2) Podanie posiłków w stołówce szkolnej (posiłki na miejscu):
- dla dzieci Przedszkola w Sieprawiu i uczniów Szkoły Podstawowej w Sieprawiu,
3) Dowóz w termosach przygotowanych posiłków do:
- Szkoły Podstawowej w Łyczance i Czechówce,
- Oddziałów Przedszkolnych w Szkołach Podstawowych w Łyczance i Czechówce.
Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Łyczance wynosi około 3,6km (Odziały Przedszkolne w Łyczance znajdują się w tym samym budynku, co Szkoła Podstawowa w Łyczance). Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Czechówce wynosi około 4,8km (Odziały Przedszkolne w Czechówce znajdują się w tym samym budynku, co Szkoła Podstawowa w Czechówce). Odległość pomiędzy Szkołą Podstawową w Łyczance, a Szkołą Podstawową w Czechówce wynosi około 4,4km.
3. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3, 55321000-6, 55322000-3, 55320000-9, 55524000-9.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sporządzania posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków i wydawania (podawania) posiłków.
6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 6 tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r, Kodeks pracy. (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002r, o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 847).
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r., o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega animizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 7 a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy (zał. nr 5 do SIWZ), a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną a w przypadku opóźnienia w przedłożeniu umów o których mowa w pkt. 6 przekraczającego 14 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia, w tym orientacyjna liczba i rodzaj posiłków i osobodni oraz wymogi dotyczące przygotowania i podawania posiłków i dowozu posiłków zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
11.08.2017 | 10:00
» Location
Czechówka, ul. Szkolna 72
Zakliczyn 32406
Województwo: małopolskie
Polska
» Category assortment
- Food services
» Buyer data
Szkoła Podstawowa im. Świętego Brata Alberta w Czechówce
Czechówka, ul. Szkolna 72
Zakliczyn 32406
Województwo: małopolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.