Zakup i dostawa kalendarzy, kopert i drobnych materiałów biurowych Znak postępowania: 765/2017
» Notice description
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zgodnie z załącznikiem do SIWZ (formularz cenowy)
3. Koszt transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca.
4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku towaru we właściwym magazynie
w miejscu wskazanym przez magazyniera.
5. Wykonawca zapewnia właściwą jakość przedmiotu umowy, zgodnie ze złożoną ofertą.
6. Ilościowy i jakościowy odbiór towarów, stanowiących przedmiot umowy będzie
dokonany przez Zamawiającego w magazynach Zamawiającego w oparciu
o obowiązujące normy jakościowe.
7. Dostarczane towary muszą być zgodne z wcześniej przedłożoną ofertą przez Wykonawcę.
8. Towary muszą być dostarczone w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
9. Na każde wezwanie Zamawiającego (bezwzględnie Wykonawca który zostanie zakwalifikowany do II ETAPU) do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany asortyment spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
17.08.2017 | 10:30
» Location
ul. Główna 1
Oleszno 78-513
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Category assortment
- Stationery (paper)
» Buyer data
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
Oleszno 78-513
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.