Dostawa materiałów promocyjnych

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze Specyfikacją techniczno-ilościową stanowiącą załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (załącznik
nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – (Załącznik nr 2 do Istotnych Postanowień Umowy) oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Prawa i obowiązki Stron zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć tylko po jednej sztuce/opakowaniu/komplecie próbki do każdej z pozycji wyszczególnionej w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego (Specyfikacja techniczno-ilościowa). W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną próbkę i próbki te będą się od siebie różniły, Zamawiający uzna, że Wykonawca złożył ofertę wariantową (w takiej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
4. Oferowane próbki materiałów reklamowych muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oprócz pozycji:
1) Próbka w przypadku pozycji nr 4: zawieszka zapachowa - jabłko, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów oraz kształtu.
2) Próbka w przypadku pozycji nr 5: brelok, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych wymiarów.
3) Próbka w przypadku pozycji nr 10: notes, przy ocenie estetyki i jakości wykonania może na etapie złożenia oferty odbiegać od wymagań stawianych temu przedmiotowi zamówienia w zakresie wymaganych ilości stron.
4) Opakowania w pozycjach numer 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 wyszczególnionych w Załączniku nr 1a do Formularza ofertowego na etapie składania ofert mogą odbiegać od stawianych wymagań.
5) Odstępstwa określone w punkcie od 1 do 4 dotyczą tylko i wyłącznie próbek przeznaczonych do oceny estetyki i jakości wykonania. Na etapie realizacji dostawy przedmiot zamówienia musi być zgodny w wymaganiami zawartymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Specyfikacja techniczno-ilościowo i w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać oceniane cechy próbek.
6) W przypadku, gdy użyte materiały do produkcji materiałów reklamowych będą posiadały wady (skazy) oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
5. Przedmiotem próbki maja być materiały promocyjne wzorcowe posiadające cechy analogicznie jak te, które będą przedmiotem dostawy za wyjątkiem zapisów w pkt 7 ppkt 1- 4 oraz logotypów (Załącznik nr do SIWZ, warianty od nr 1 do nr 6), które może być dowolne, ale musi być naniesione technologią wymaganą przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego oraz Załącznik nr 2 do SIWZ).
6. Załączone próbki materiałów promocyjnych będą służyły do oceny ofert w kryterium „estetyka i jakość wykonania”.
7. Załączone do oferty próbki stanowią jej treść, próbki nie służą potwierdzeniu wymagań określonych w art. 25 ust. 1 ustawy. W związku z powyższym przepis art. 26 ust. 3 ustawy nie ma zastosowania.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

17.07.2017 | 12:00


» Location

ul. Karolkowa 30
Warszawa 01207
Województwo: mazowieckie
Polska


» Category assortment

  • Recording and presentation equipment, its maintenance and repair

» Buyer data

Agencja Rynku Rolnego
ul. Karolkowa 30
Warszawa 01207
Województwo: mazowieckie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.