Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) część I - materiałów biurowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
2) część II - papieru, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
3) część III – kopert bez nadruku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ.
4) część IV – kopert z nadrukiem wykonanych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d oraz wzorem określonym w załączniku nr 1e do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia określone w punktach 1) – 4), bez ograniczeń co do liczby części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZokreślenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Za materiały równoważne zamawiający uzna materiały wyprodukowane przez innego niż wskazany w SIWZ producent o parametrach nie gorszych niż wskazane odpowiednio w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności oferowanych materiałów biurowych i papieru
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówionych materiałów biurowych/papieru /kopert bez nadruku/kopert z nadrukiem o maksymalnie 20% w stosunku do ilości podanych w poszczególnych wierszach załączników nr 1a, 1b, 1c i 1d, z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem ilości podanych w innych wierszach powyższych załączników, przy zachowaniu niezmiennego maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z oferty złożonej na daną część zamówienia. Ilości podane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi i służą do porównania ofert.


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

25.07.2017 | 10:30


» Location

ul. Ciemna 6
Kraków 31053
Województwo: małopolskie
Polska


» Category assortment

  • Office accessories

» Buyer data

Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
ul. Ciemna 6
Kraków 31053
Województwo: małopolskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.