świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach konferencji szkoleniowej dla komendantów straży gminnych i miejskich działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
» Notice description
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej w ramach konferencji szkoleniowej dla komendantów straży gminnych i miejskich działających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, odbywającej się w dniach 16-17 marca 2017 roku.
2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) zapewnienia w obiekcie hotelowym (przez obiekt hotelowy rozumie się hotel lub pensjonat) następujących rodzajów pokoi dla maksymalnej liczby 40 uczestników odprawy: a) 8 pokoi jednoosobowych, b) 16 pokoi dwuosobowych (z odrębnymi łóżkami), 2) zapewnienia dla uczestników szkolenia pokoi w hotelu lub pensjonacie, dla których nadana została kategoria co najmniej *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadających między innymi TV, bezpłatny dostęp do internetu oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic,
3) zapewnienia w pierwszym i drugim dniu szkolenia sali konferencyjnej (szkoleniowej) w obiekcie hotelowym, w którym znajdują się pokoje przeznaczone dla uczestników szkolenia, mogącej pomieścić minimum 40 osób, posiadającej warunki do skorzystania z przerw kawowych, sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły na minimum 40 osób, flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia go do notebooka, nagłośnienie, 4) zapewnienia nieodpłatnych miejsc parkingowych dla osób uczestniczących w szkoleniu w obiekcie hotelowym, w którym będą znajdowały się pokoje uczestników szkolenia, 5) zapewnienia możliwości bezpłatnego korzystania przez uczestników szkolenia z wyposażenia hotelu, tj. basenu i/lub sauny – dotyczy hotelu wyposażonego w basen i/lub saunę,
6) zapewnienia następującego wyżywienia: a) obiad dla 40 osób w pierwszym dniu szkolenia podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących do wyboru (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych,
b) kolacja dla 40 osób w pierwszym dniu szkolenia podana w formie szwedzkiego bufetu, c) śniadanie dla 40 osób w drugim dniu szkolenia podane w formie szwedzkiego bufetu, d) obiad dla 40 osób w drugim dniu szkolenia podany w formie szwedzkiego bufetu, składający się co najmniej z dwóch zestawów dań gorących do wyboru (zestaw = zupa + drugie danie + surówka), deseru, owoców, napojów gazowanych i niegazowanych, e) serwis kawowy w pierwszym dniu szkolenia podany w czasie trwania dwóch przerw dla maksymalnej liczby 40 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, f) serwis kawowy w drugim dniu szkolenia podany w czasie trwania jednej przerwy dla maksymalnej liczby 40 osób, obejmujący co najmniej: kawę, wrzątek, herbatę, cukier, słodzik, cytrynę, mleko, ciastka kruche mix, rogaliki, wodę gazowaną i niegazowaną, dwa rodzaje soków, 7) zapewnienia pokoi w obiekcie hotelowym położonym w Olsztynie lub maksymalnie w promieniu 40 km od granic administracyjnych miasta Olsztyna w województwie warmińsko-mazurskim (liczy się wskazanie kilometrów na liczniku pojazdu). 3. Podana ilość uczestników szkolenia stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaproponowanym przez wykonawcę obiekcie hotelowym celem weryfikacji oferty w zakresie jej zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, a także pod kątem zabezpieczenia medycznego i sanitarno-epidemiologicznego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.):
1) osoby wykonujące czynności kelnera obejmujące: serwowanie posiłków i napojów, zastawianie stołu czystymi obrusami, sztućcami, naczyniami i szkłem, witanie klientów, przynoszenie menu i karty napojów, doradzanie klientom przy wyborze posiłków i napojów, przyjmowanie zamówień na posiłki i napoje oraz przekazywanie ich do kuchni lub do baru, serwowanie posiłków i napojów klientom do stołów, sprzątanie stołów, wystawianie rachunków, przyjmowanie płatności, obsługiwanie urządzeń płatniczych i kasy fiskalnej, wykonywanie innych zadań pokrewnych, 2) osoby wykonujące czynności kucharza obejmujące: planowanie, przygotowywanie i gotowanie posiłków w hotelu, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracy w kuchni, kontrolowanie jakości żywności, ważenie, mierzenie i mieszanie składników zgodnie z przepisami lub własnym uznaniem, użytkowanie urządzeń i sprzętu kuchennego, regulowanie temperatury piekarników, rusztów, opiekaczy i innych sprzętów służących do gotowania, kontrolowanie i sprzątanie kuchni, wyposażenia kuchennego, miejsc przeznaczonych dla gości, itp. w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i higieny, wykonywanie innych zadań pokrewnych, 3) osoby wykonujące czynności recepcjonisty hotelowego obejmujące: rejestrowanie gości, przydzielanie pokoi, wydawanie kluczy, udzielanie informacji o usługach oferowanych w hotelu, dokonywanie rezerwacji, prowadzenie rejestru pokoi dostępnych dla gości, informowanie gości o kosztach pobytu i przyjmowanie płatności, reagowanie na skargi gości oraz zgodnie z zapotrzebowaniem, organizowanie obsługi pokojowej lub obsługi technicznej, kontaktowanie się z pracownikami obsługi pokojowej lub technicznej w sprawach zgłaszanych przez gości hotelowych, obciążanie i kontrolowanie rachunków gości za pomocą systemów komputerowych lub ręcznie, przyjmowanie i przekazywanie gościom wiadomości osobiście lub telefonicznie, weryfikację rachunków wystawianych gościom opuszczającym hotel i przyjmowanie płatności, wykonywanie innych zadań pokrewnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
27.01.2017 | 10:00
» Location
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
» Category assortment
- Food services
- Hotels
» Buyer data
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 42560
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Hotels and catering services category published on OnePlace in last 10 days.