Zakup wraz z dostawą opraw oświetleniowych i sprzętu AGD

» Notice description

Zakup wraz z dostawą kuchenki elektrycznej, lampek biurowych, wentylatorów i termy elektrycznej dla ISE Czechowice Dziedzice i ISE Jaworzno Szczakowa. Zgodnie z § 4 ust. 9 „Regulaminu udzielania zamówień przez PKP PLK S.A. na dostawy, usługi oraz roboty budowlane, do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych” do oferty złożonej przez Wykonawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej należy załączyć w formie skanu podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, co najmniej:
1. aktualny odpis z KRS lub CEIDG, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
2. pismo potwierdzające treść złożonej przez Platformę Zakupową oferty, tj. odwzorowanie oferty w formie pisemnej (zawierające te same informacje o cenach i warunkach realizacji co złożona poprzez rfx oferta)
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załączonymi wzorami.
4. w przypadku gdy ww. dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia nie wynikają z odpisów wymienionych w pkt. 1, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty skan właściwego pełnomocnictwa.
Wykonawcy, którzy nie dołączą do oferty wymaganych dokumentów będą wykluczeni z postępowania zgodnie z § 29 ust. 1 pkt 4 Regulaminu, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone zgodnie z § 30 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

21.08.2015 | 10:00


» Location

Dział gospodarki materiałowej i zamówień, ,


» Category assortment

  • Household appliances
  • Lighting and accessories

» Buyer data

Dział gospodarki materiałowej i zamówień


» Contact details

Available after sign in

Sign in