Powrót

DOSTAWA SPRZĘTU AGD

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SIWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 zadań:
Zadanie nr 1 – Sprzęt stołowo - kuchenny drobny
Zadanie nr 2 – Sprzęt kuchenny drobny
Zadanie nr 3 – Sprzęt elektryczny i gazowy
Zadanie nr 4 – Sprzęt chłodniczy
Zadanie nr 5 – Sprzęt AGD ekspresy, czajniki, młynki
Zadanie nr 6 – Sprzęt chłodniczy specjalistyczny- kurtyny do komór
Zadanie nr 7 – Wentylatory dla sł. Infrastruktury
Zadanie nr 8 – Klimatyzatory dla sł. Infrastruktury
Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wysokości kwoty brutto:
- dla Zadania nr 1 – 14 000,00 zł
- dla Zadania nr 2 – 50 000,00 zł
- dla Zadania nr 3 – 7 000,00 zł
- dla Zadania nr 4 – 19 000,00 zł
- dla Zadania nr 5 – 14 000,00 zł
- dla Zadania nr 6 – 2 500,00 zł
- dla Zadania nr 8 – 24 000,00 zł
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 10.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 4 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia znajdują się w opisach przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. Zakres zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym - zał. nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji umowy, w tym kar i gwarancji zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekcie umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. Zmiana ta wymagać będzie zachowania formy pisemnej.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 5 Formularza cenowego. Na tej
podstawie Zamawiający oceni, czy oferowany asortyment jest zgodny z żądanym. Jeśli
Wykonawca nie wypełni kolumny nr 5, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie
art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, tj. o parametrach
takich samych lub lepszych od wskazanych z nazwy, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
6. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę.
7. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 39220000-0, 39221000-7, 39717100-2, 39717000-1
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące
z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.09.2020 | 11:00


» Lokalizacja

Ul. Silniki 1
Poznań 61-325
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • AGD Małe
  • Akcesoria kuchenne
  • Meble
  • Pozostałe elementy wyposażenia pomieszczeń

» Dane nabywcy

31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
Poznań 61-325
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się