Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększenia świadomości dotyczącej przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dotyczącej przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu na podstawie przygotowanej przez Zamawiającego strategii (dalej: „Kampania”).
Kampania będzie realizowana w 2 etapach:
Etap 1: Przeprowadzenie badań społecznych
Etap 2: Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej
Strategia kampanii społecznej będzie udostępniona Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
28.09.2020 | 10:00
» Lokalizacja
ul. Kopernika
Warszawa 00-924
Województwo: mazowieckie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Usługi marketingowe i PR
» Dane nabywcy
Narodowy Instytut Dziedzictwa
ul. Kopernika
Warszawa 00-924
Województwo: mazowieckie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Marketing, reklama i PR z ostatnich 10 dni.