Powrót

„Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowskich, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej”

» Opis zapytania

Przedmiot zamówienia stanowi „Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowskich, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej”
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a/ sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 +A1 2017-06r., a źródłem przechowania oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi: do 3 100 litrów miesięcznie – tj. 38 400 litrów w okresie obowiązywania
umowy – 1 rok.
b/ Zaopatrzenie istniejącego zbiornika o pojemności 5000 l należącego do Zamawiającego w elektroniczny system analizy pobranego paliwa wraz z przesyłem danych do portalu internetowego i z przekazywaną
na bieżąco - on line - informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców
i operatorów.

c/ Montaż kompletnych urządzeń GPS, działających w trybie off-line (nadajnik, odbiornik, oprogramowanie, itd.) współpracującego z ww. systemem analizowania pobranego paliwa, zamontowanego we wskazanym pojeździe. Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia celem sukcesywnego wyposażania pojazdów Zamawiającego w urządzenia GPS- urządzenia płatne po cenach obowiązujących w ofercie.
d/Zamawiający udostępni Wykonawcy zbiornik do zainstalowania stosownych urządzeń, udostępni pojazdy celem zamontowania GPS, w dniach od 18.12.2020r do 31.12.2020r .Wykonawca przeszkoli pracowników w obsłudze urządzeń aby z dniem 01.01.2021r.nastąpiło uruchomienie kompletnego systemu monitorowania oraz dostawy paliwa . Obecny Wykonawca z dniem 31.12.2020 r. zakończy realizację zamówienia, a nowy Wykonawca rozpocznie z dniem 01.01.2021r.
e/ Zamawiający ma prawo ograniczyć lub zwiększyć zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi
za faktycznie zamówioną ilość. Wykonawca nie będzie wnosił pretensji o zmniejszonej lub zwiększonej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia,
f) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania systemu – wszelkie usługi konserwacyjne oraz usuwanie ewentualnych awarii nie może powodować przerw w funkcjonowaniu systemu dłuższych niż 8 godz. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera umowa w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych
z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie,
- do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument
dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej
kopii (próbka paliwa przy każdej dostawie w 5 litrowym metalowym kanistrze za plombowanym własnymi
znakami wykonawcy), list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę
i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego
załadunku cysterny,
- dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny
na magazynie (składzie podatkowym).
- Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie
każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez
Zamawiającego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

28.09.2020 | 11:00


» Lokalizacja

ul. Wadowicka 4
Sucha Beskidzka 34-200
Województwo: małopolskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Paliwa płynne

» Dane nabywcy

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
ul. Wadowicka 4
Sucha Beskidzka 34-200
Województwo: małopolskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się