Powrót

Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila” – część 1. skatepark.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2019 r. pn.: „Skatepark i pumptrack pod Kopą Cwila” – część 1. skatepark.

Opis planowanego zagospodarowania:
Projekt zagospodarowania terenu stanowi połączenie skateparku wykonanego w nawierzchni asfaltobetonowej z betonowymi przeszkodami oraz pumptracku (którego budowa nie jest objęta zakresem niniejszego zamówienia). Z istniejącego ciągu pieszego prowadzi jedno wejście na płytę główną skateparku. Pumptrack (nie objęty niniejszym zamówieniem) zlokalizowany jest wzdłuż zachodniej granicy opracowania i wzdłuż istniejącego ciągu pieszego.

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem:
• roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (sfrezowanie większych nierówności istniejącej nawierzchni asfaltowej w miejscu projektowanej płyty głównej skateparku, rozbiórki nawierzchni w miejscach projektowanych żelbetowych przeszkód skaterparku oraz obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie, rozbiórki pozostałości ogrodzenia, wyrównanie terenu),
• budowę skateparku (o powierzchni w rzucie: 707 m2) składającego się z płyty głównej o nawierzchni asfaltobetonowej wykonanej na istniejącej nawierzchni boiska oraz 18 przeszkód (żelbetowych, wylewanych na miejscu w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro): quater 1, bump 1, grindbox 1, alejka moduł 1, alejka moduł 2, grindbox 2, manual pad, grindbox 3, wall ride + bank, wulkan, bump 1, bump 2, quater 2, pole jam, właz 1, właz 2, funbox, corner,
• przebudowę kanalizacji deszczowej (w celu dostosowania do projektowanego zagospodarowania),
• montaż małej architektury: ławki – 4 szt., kosze na śmieci – 2 szt., tablice z regulaminem – 1 szt.,
• montaż oznakowania informującego, że projekt został wykonany w ramach budżetu partycypacyjnego.

Dokumentacja projektowa:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – w części dotyczącej budowy skateparku, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa, ze zmianami wymienionymi poniżej.

Zamawiający wprowadza następujące zmiany w zakresie i technologii wykonania robót w Opisie technicznym Projektu zagospodarowania terenu:

- Punkt 3.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE otrzymuje brzmienie:
Na terenie opracowania przewidziano wykorzystanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po istniejącym zniszczonym boisku - o powierzchni ok. 1255,7 m2, która po oczyszczeniu i usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności zostanie wykorzystana jako podbudowa płyty skateparku. Przewiduje się także rozbiórkę nawierzchni obecnego wejścia na teren boiska po północno-zachodniej stronie oraz pozostałości po dawnym ogrodzeniu o długości ok. 148,22 m. W północno- wschodniej części opracowania w miejscu niewielkiej skarpy teren wymaga wyrównania pod planowaną płytę skateparku.
Dodatkowo, wzdłuż wschodniej granicy trenu opracowania przewidziano rozbiórkę instalacji kanalizacyjnej wraz ze studnią (wylot studzienki należy zasypać, a studnię zasypać piaskiem).
Wpust ściekowy zlokalizowany przy północno-zachodniej granicy działki oznaczony WS2 – właz zostanie wymieniony na nowy.

- Punkt 3.2 PUMPTRACK – budowa pumptracku nie wchodzi w zakres zamówienia.

- W punkcie 3.3 SKATEPARK
Opis konstrukcji nawierzchni otrzymuje brzmienie:
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
Płyta główna to nawierzchnia asfaltobetonowa składająca się z:
 warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gładkiego AC5S kr 1-2 D52/70 o grubości 4cm,
 warstwy wyrównawczej/wiążącej betonu asfaltowego AC11K o grubości 4 cm.
Konstrukcja właściwa skateparku wykonana przy użyciu rozściełacza do asfaltu, przy zachowaniu założonych spadków terenu. Wykluczone jest ręczne rozkładanie nawierzchni z asfaltobetonu.
Krawędzie asfaltu po wycięciu otworów na przeszkody betonowe zabezpieczyć emulsją asfaltową. Należy wykonać w miejscu styku przeszkody betonowej z asfaltem dylatacje o grubości 2mm.
Krawędzie zewnętrzne płyty skateparku zabezpieczone obrzeżami drogowymi o grubości 8cm zlicowanymi na wysokość z płytą skateparku.
Wymaga się aby płyta posiadała spadki w przedziale 1%, jeżeli geometria skateparku na to pozwala spadki powinny być jednostronne.
Nawierzchnia: powinna być równa i gładka (dla osób poruszających się na deskorolce lub rolkach z kółkami o średnicy 44 – 59 mm nie może być żadnych odczuwalnych nierówności w nawierzchni jezdnej), odporna na punktowe uderzenia.
Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu istniejącej nawierzchni:
 istniejąca nawierzchnia asfaltowa, po usunięciu (sfrezowaniu) większych nierówności, oczyszczona mechanicznie oraz skropiona emulsją asfaltową przed ułożeniem geosiatki.
Podbudowa pod płytę skateparku w miejscu poza istniejącą nawierzchnia asfaltową i pod elementy lane na miejscu (przeszkody skateparku):
 podbudowa z kruszywa łamanego, fr. 0-31,5 mm o grubości 20cm,
 warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10cm.
Geosiatkę należy zastosować także w miejscach łączenia istniejącej nawierzchni wykorzystanej jako podbudowa i ułożonej nowej podbudowy z kruszywa pod płytę skateparku.
Nośność podbudowy minimum 60 MPa
Uwaga: Przed przystąpieniem do układania warstw asfaltobetonu, należy sprawdzić podłoże pod względem nośności założonej w projekcie technicznym. Podłoże powinno być równe, czyste i odwodnione. Beton asfaltowy powinien być rozkładany w miarę możliwości w sposób ciągły z zachowaniem kontroli grubości oraz rzędnych z projektu technicznego.
PRZESZKODY
Akapit 2. opisu otrzymuje brzmienie:
 Wszystkie elementy betonowe muszą zostać wykonane w technologii podawania betonu za pomocą pompo-gruszki lub torkretowania na mokro przy użyciu mieszanki recepturowej oraz zacierany na gładko ręcznie na przeszkodach i innych elementach ukośnych oraz maszynowo na powierzchniach płaskich.

Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie
art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. wykonujących roboty związane z budową płyty głównej i przeszkód skateparku.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności tj.:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 1 pkt 8) i 9) wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


Oznakowanie prowadzonej budowy materiałami informacyjnymi:
1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego jest zobowiązany do sporządzenia i zainstalowania na terenie budowy, w tym na ogrodzeniu oddzielającym teren budowy od terenów sąsiednich, materiałów informacyjnych, na których będą znajdowały się:
a) znak promocyjny Zamawiającego,
b) logo i oznaczenie Zamawiającego,
c) informacje o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Zamawiającego,
(dalej: „Materiały informacyjne”).
2) Materiały informacyjne zostaną przez Wykonawcę:
a) sporządzone zgodnie z wzorami określonymi w Załączniku nr 4 do wzoru umowy,
b) zainstalowane w uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego miejscach i w sposób zapewniający ich dobrą widoczność, właściwą estetykę i poszanowanie oznaczeń Zamawiającego.
3) W razie powstania między stronami sporu co do miejsca lub sposobu zainstalowania przez Wykonawcę Materiałów informacyjnych, bądź ich treści lub liczby, wiążące dla Stron będzie w tym zakresie stanowisko Zamawiającego.
4) Wykonawca jest zobowiązany zainstalować Materiały informacyjne oraz utrzymywać i zabezpieczać je przed zniszczeniem lub utratą od dnia rozpoczęcia robót objętych umową do czasu ich zakończenia.
5) Umieszczanie przez Wykonawcę na terenie budowy, w tym także na ogrodzeniu oddzielającym teren budowy od terenów sąsiednich innych, niż Materiały informacyjne, materiałów reklamowych, promocyjnych lub informacyjnych wymaga uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym oraz jego pisemnej zgody. Zamawiający jest uprawniony do zmiany decyzji w tym zakresie w każdym czasie, co będzie wiążące dla Wykonawcy i nie wymaga uzasadnienia. Postanowienia niniejszego ustępu nie dotyczą informacji, których zamieszczenie przez Wykonawcę jest bezwzględnie wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub inne postanowienia wzoru umowy.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 3 do umowy;
d) Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
e) Wzór materiałów informacyjnych – załącznik 8d do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.07.2020 | 10:30


» Lokalizacja

al. Komisji Edukacji Narodowej 61
Warszawa 02-777
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sport
  • Usługi aranżacji terenów

» Dane nabywcy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
Warszawa 02-777
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się