Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas XIX Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej „Materiały ogniotrwałe: wytwarzanie, metody badań, stosowanie”

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych w dniach 19÷21 maja 2021 r. podczas XIX Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej
„Materiały Ogniotrwałe: wytwarzanie, metody badań, stosowanie”. Zamawiający oczekuje, aby realizujący zamówienie hotel, zwany dalej Wykonawcą, posiadał i spełniał następujące warunki umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia:
1. Hotel ma swoją siedzibę w Wiśle.
2. Hotel posiada kategorię przynajmniej 4* (słownie: cztery gwiazdki).
3. Hotel jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia w dniach 19÷21 maja 2021 r. w swojej siedzibie w Wiśle, zgodnie z adresem, przy czym miejsce realizacji zamówienia stanowi jeden zwarty budynek będący własnością Hotelu z zastrzeżeniem pkt. 4 oraz teren rekreacyjny.
4. Na terenie Hotelu powinno znajdować się zadaszone miejsce rekreacyjne z kominkiem na około 120 osób – Zamawiający przewiduje organizację kominka plenerowego. Miejsce to powinno umożliwić organizację imprezy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.
5. Hotel zapewni zakwaterowanie, wyżywienie oraz salę konferencyjną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, w jednym budynku dla około 120 osób. Zakwaterowanie, wyżywienie oraz sala konferencyjna znajdują się w tym samym miejscu.
6. Hotel posiada w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia (w jednym budynku) odpowiednią liczbę pokoi umożliwiającą zakwaterowanie uczestników konferencji.
7. Zamawiający oczekuje zakwaterowania w pokojach jedno i dwuosobowych oraz apartamentach, przy czym Hotel udostępni przynajmniej:
a) 80 pokoi jednoosobowych lub dwuosobowych liczonych jako pokoje jednoosobowe,
b) 20 pokoi dwuosobowych,
c) 3 pokoje typu studio.
8. Pokoje, w których zakwaterowani będą uczestnicy konferencji mają ten sam standard określony w Dz. U. z 2004 r. nr 22 poz. 169 oraz Dz. U. z 2011 r. nr 259, poz. 1553 załącznik nr 1.
9. Hotel zapewnia dostęp do Internetu (przewodowy i bezprzewodowy) w każdym pokoju.
10. Hotel zapewni w miejscu realizacji zamówienia wyżywienie w postaci:
a) śniadań w formie bufetu w dniach 20, 21 maja 2021 r.
b) obiadów w formie bufetu w dniach 19, 20 21 maja 2021 r. (przystawka, zupa, mięsa, ryby, dodatki, surówki, deser, napoje),
c) uroczystej kolacji (bankiet) w dniu 19 maja 2021 r.
d) kolacji grillowej (kominek plenerowy) w dniu 20 maja 2021 r.
e) czterech przerw kawowych w dniach 19÷21 maja 2021 r. obejmujących kawę, herbatę, wodę mineralną, soki, bufet cukierniczy. Hotel przedstawi Zamawiającemu przykładowe menu bufetu.
11. Uroczysta kolacja
a) Hotel przedstawi Zamawiającemu menu w skład, którego wchodzić będzie: przystawka, zupa, danie główne, deser, kawa, herbata, woda, soki, bufet – zimna płyta, bufet słodki, ciepła przekąska serwowana.
b) Hotel zapewni zespół muzyczny w trakcie bankietu, którego koszt wliczony będzie w cenę świadczonej usługi.
12. Kominek plenerowy
a) Hotel przedstawi Zamawiającemu menu w skład, którego wchodzić będą dania z grilla, dania ciepłe, bufet sałatkowy, bufet zimny, dodatki,
b) Hotel zapewni kapele góralską na czas trwania kominka plenerowego, którego koszt wliczony będzie w cenę świadczonej usługi.
13. Hotel posiada odpowiednie zaplecze (kuchnię, restaurację) umożliwiające realizacje przedmiotu zamówienia w zakresie wyżywienia.
14. Hotel posiada restaurację zapewniającą realizację przedmiotu zamówienia w zakresie wyżywienia – jednorazowo 120 osób (nie jest możliwa realizacja wyżywienia dla 120 osób w systemie „na zmiany”).
15. Świadczenie usług wyżywienia powinno odbywać się wg ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 z póź. zm.).
16. Posiłki realizowane w zakresie realizacji wyżywienia muszą być przygotowywane w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia – catering nie jest możliwy.
17. W ramach oferty wyżywienia, przy realizacji przedmiotu zamówienia podczas konferencji w Hotelu, Hotel przedstawi przykładowe zróżnicowane menu w przypadku obiadów i uroczystej kolacji (propozycje mięsne i rybne), które będą wiązały Wykonawcę w kwestii usługi wyżywienia dla uczestników konferencji oraz uwzględni w każdym posiłku kuchnię wegetariańską.
18. Hotel posiada własną salę konferencyjną.
19. Ustawienie sali konferencyjnej: stoły w trzech rzędach, stół dla prowadzących sesję referatów oraz mównica. Przed mównicą kosz z kwiatami, których cena wliczona będzie w cenę świadczonej usługi.
20. Sala konferencyjna powinna spełniać następujące standardy:
a) umożliwić przeprowadzenie sesji referatowej dla 120 osób,
b) jest salą klimatyzowaną,
c) wyposażona jest w sprzęt audiowizualny (projektor multimedialny, mikrofon bezprzewodowy), duży ekran. Całe wyposażenie wliczone jest w cenę sali,
d) na sali Wykonawca udostępni miejsce dla kabin do tłumaczeń symultanicznych. Koszt wynajmu kabin oraz tłumaczy nie jest wliczone w cenę usługi świadczonej przez Wykonawcę.
21. We foyer przed salą konferencyjną odbywać się będzie przerwa kawowa. W tym samym miejscu konieczne jest udostępnienie miejsca dla banerów i stoik reklamowych.
22. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w dniu 20 maja dodatkową salę do przeprowadzenia sesji posterowej.
23. Hotel posiada przy budynku Hotelu i udostępni w cenie świadczonej usługi parking strzeżony (nie mniej niż 100 miejsc parkingowych) dla uczestników konferencji.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

21.07.2021 | 10:00


» Lokalizacja

Toszecka 99
Gliwice 44-100
Województwo: śląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych
Toszecka 99
Gliwice 44-100
Województwo: śląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Inne z ostatnich 10 dni.