Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego wraz z usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych będących w zarządzie Prezydenta Miasta i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy
» Opis zapytania
usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych będących w zarządzie Prezydenta Miasta i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy, w tym m.in.: - prowadzenie bieżącego monitorowania pasa drogowego dróg wojewódzkich, powiatowych, w tym Drogowej Trasy Średnicowej i N-S, - usuwanie przeszkód, - zbieranie i transport substancji niebezpiecznych (likwidacja wycieku oleju, płynów, usuwanie rozlanej farby i innych) do wyspecjalizowanych zakładów prowadzących działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, - usuwanie odpadów powstających podczas prowadzenia akcji ratowniczej lub gaśniczej, - usuwanie odpadów powstałych w wyniku wypadków i zdarzeń losowych, - wywóz odpadów poakcyjnych, powypadkowych i pochodzących z kolizji drogowych, - usuwanie złomów/wiatrołomów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
13.07.2020 | 11:00
» Lokalizacja
Plac Jana Pawła II 6
Ruda Śląska 41-709
Województwo: śląskie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Wywóz i utylizacja odpadów
» Dane nabywcy
Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6
Ruda Śląska 41-709
Województwo: śląskie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi komunalne/ Dostawa mediów z ostatnich 10 dni.