Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego wraz z usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych będących w zarządzie Prezydenta Miasta i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy.
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego wraz z usuwaniem skutków nieprzewidzianych zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i pieszego w pasie drogowym dróg publicznych będących w zarządzie Prezydenta Miasta i dróg wewnętrznych stanowiących własność gminy, w tym m.in.:
- prowadzenie bieżącego monitorowania pasa drogowego dróg wojewódzkich, powiatowych, w tym Drogowej Trasy Średnicowej i N-S,
- usuwanie przeszkód,
- zbieranie i transport substancji niebezpiecznych (likwidacja wycieku oleju, płynów, usuwanie rozlanej farby i innych) do wyspecjalizowanych zakładów prowadzących działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych,
- usuwanie odpadów powstających podczas prowadzenia akcji ratowniczej lub gaśniczej,
- usuwanie odpadów powstałych w wyniku wypadków i zdarzeń losowych,
- wywóz odpadów poakcyjnych, powypadkowych i pochodzących z kolizji drogowych,
- usuwanie złomów/wiatrołomów .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
17.06.2020 | 11:00
» Lokalizacja
Plac Jana Pawła II 6
Ruda Śląska 41-709
Województwo: śląskie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Wywóz i utylizacja odpadów
» Dane nabywcy
Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6
Ruda Śląska 41-709
Województwo: śląskie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi komunalne/ Dostawa mediów z ostatnich 10 dni.