Sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji wskażników spożycia alkoholu Alcoblow

» Opis zapytania

Nazwa: Sukcesywne świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji wskażników spożycia alkoholu Alcoblow
Opis: 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularz asortymentowo-cenowy ,
b. wzór zlecenia, c. wykaz miejsc, d. formularz ofertowy, e. informacja o ochronie danych osobowych,
f. wzór umowy,
g. ogłoszenie.
2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza Asortymentowo-Cenowego
3.Wraz z ofertą należy złożyć podpisane wszystkie załączniki przez osobę do tego uprawnioną.

Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:



Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE














MicrosoftInternetExplorer4



























































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}



1.Termin
realizacji usługi – max. do 10 dni roboczych

2. Wszelkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt transportu /
przesyłki, utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych leżą po
stronie Wykonawcy.

3. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia towaru
wraz z fakturą.

4. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie
fabrycznie nowych części zamiennych.

7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

8. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

9. Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni

10. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w
postępowaniu

11. Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym przeglądzie technicznym wystawić
protokół serwisowy (na każde urządzenie osobno) i dostarczyć wraz z
urządzeniem.

12. Wykonawca, na zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązuje się dostarczyć
bezpłatny egzemplarz instrukcji obsługi urządzeń.

13.Odbiór i dostarczanie urządzeń Wykonawca zapewnia na własny koszt i ryzyko w
dni robocze w godzinach od 8:30 – 15:00

Osoba
do kontaktu:

Katarzyna Stanisławska

Wydział GMT KWP w Łodzi

Tel. 42 665 32 32

E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.03.2020 | 12:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Pomiary, badania i odbiory techniczne

» Dane nabywcy

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się