Dostawa materiałów biurowych - UM Koronowo

» Opis zapytania

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
Opis: Pełna wartość zamówienia
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Warunki płatności (przelew 14 dni, proszę potwierdzić)
offer_value (Wartość oferty)
Termin realizacji zamówienia (7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, proszę potwierdzić)
Wypełnienie obowiązku informacyjnego (Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić )
Zapoznanie się z klauzulą informacyjną (Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić )
Załącznik do zapytania ofertowego (Proszę o załączenie skanu bądź wypełnionego elektronicznie załącznika do zapytania ofertowego)

Opis i specyfikacja:

Gmina Koronowo zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku.
Termin realizacji zamówienia 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

Warunki płatności: przelew 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu.

Ofertę należy złożyć do godz. 10.00 dnia 26.02.2020 r. za pomocą platformy zakupowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Osobą do kontaktu jest Mariola Wosicka-Sztylka tel. 52 3826 424.

Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

26.02.2020 | 10:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Artykuły piśmiennicze
  • Akcesoria biurowe
  • Artykuły papiernicze

» Dane nabywcy

Urząd Miejski Koronowo


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.