Powrót

Rozeznanie rynku z opcją zawarcia umowy i zaproszeniem do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług w zakresie wykonywania dokumentacji technicznych – inwentaryzacji lokali mieszkalnych/użytkowych i/lub budynków.

» Opis zapytania

Nazwa: Dokumentacja techniczna - inwentaryzacja lokalu
Opis: Inwentaryzacja jednego lokalu mieszkalnego/użytkowego wraz z pomieszczeniem/pomieszczeniami przynależnymi
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:







Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE





















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}





ROZEZNANIE
RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ



Zgodnie
z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2019 r. poz. 1843) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje
się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019
r. poz. 1145)



Niniejsze
Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.



Celem
Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył
najkorzystniejszą ofertę.








Przedmiot
rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy

1. Przedmiotem
Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie wykonywania dokumentacji technicznych – inwentaryzacji, zgodnie z
obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną,
lokali mieszkalnych i użytkowych z piwnicami i pomieszczeniami
przynależnymi wraz rozliczeniem udziałów przypadających poszczególnym lokalom w
częściach wspólnych budynków.

2. Obiekty,
których dotyczy zamówienie – budynki, w których zamawiającemu przysługuje
własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali.

3. Zamawiający
zastrzega, że przedmiot zamówienia może być ograniczony do pojedynczych lokali
w danym budynku, względnie do rozliczenia udziałów w budynku w oparciu o
zainwentaryzowane powierzchnie wszystkich lokali ustalone bezpośrednio lub w
oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego.

4. Okres
trwania umowy – 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

5. Uszczegółowiony
zakres prac:

- wykonanie obmiarów lokali wyodrębnionych oraz
niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz
częściami wspólnymi, w myśl ustawy o własności lokali, wg obowiązujących
norm,

- ustalenie właścicieli lokali oraz, w przypadku
najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z pomieszczeń takich
jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp.

- wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich
pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie JPG, opisującej stan
lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi,

- wykonanie rysunków/rzutów poszczególnych kondygnacji
z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich przynależnych.

6.
Inwentaryzacja powinna być wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy
przewidzianej dla konkretnej kategorii obiektu budowlanego, z uwzględnieniem
takich parametrów jak wiek budynku.

7.
Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów
wskazanych do inwentaryzacji oraz innych dokumentów o podobnym charakterze,
zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć
polepszeniu jakości wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.

8.
Zadania winny by realizowane w godzinach umożliwiających wykonania
inwentaryzacji w budynkach o niejednolitej strukturze własnościowej.

9.
Usługa inwentaryzacji danego budynku/budynków powinna być wykonana w terminie 30
dni od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub
pisemnego powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno
być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.

10.
Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy,
stanowiącej załącznik do niniejszego rozeznania rynku.

11.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia na
własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7),
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

12.
Zamawiający zastrzega prawo do:

a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów rozeznania
rynku lub uznania, że rozeznanie nie dało rezultatu,

b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od
Wykonawców na każdym etapie rozeznania rynku,

c) zamknięcia rozeznania rynku bez dokonywania wyboru
oferty,

d) wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego rozeznania
rynku.





Przygotowanie
oferty








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE





















































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}




1.
Niniejsze
rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem
profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej
postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).


2.
Formularz Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.


3.
Oferta musi zawierać wypełnione następujące
dokumenty, stanowiące załączniki do rozeznania rynku opublikowanego za
pośrednictwem Platformy Zakupowej:

a. Regulamin
(załącznik nr 1),

b. Formularz
ofertowy (załącznik nr 2),

c. Oświadczenie
RODO (załącznik nr 3)

d. Oświadczenia
Wykonawcy (załącznik nr 4)


4.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.


5.
Dopuszcza
się
powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat
udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.


6.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.


7. Termin składania ofert upływa 31 stycznia 2020 r. o godz. 10.00.


8.
Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu.
Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie
może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie
wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.


9. Wyliczenie
poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po
przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.


10. Oferta
musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub
wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub
podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego
imieniu.


11. Oferty
niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny.


12.
Kryterium wyboru – 100 % cena.


13.
Nie dopuszcza się ofert wariantowych.


14. Zapisy
umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych
okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego,
bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.




W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 798-619-484- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.01.2020 | 10:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Urząd Miejski w Giżycku


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się