Powrót

Usługa parkowania pojazdów ( i innych przedmiotów – części samochodowych ) zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję – KPP PRUDNIK

» Opis zapytania

Nazwa: Usługa parkowania pojazdów ( i innych przedmiotów – części samochodowych ) zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję – KPP PRUDNIK
Opis: Usługa parkowania pojazdów ( i innych przedmiotów – części samochodowych ) zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję – KPP PRUDNIK
Ilość: 1 [usługa]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)

Opis i specyfikacja:



Zapraszam do składania ofert na wykonanie usługi parkowania pojazdów (
i innych przedmiotów – części samochodowych ) zabezpieczonych do celów
procesowych przez Policję– KPP PRUDNIK
Szczegółowe wymagania, w
tym kryteria do spełnienia oraz opis czynności opisany jest w
dokumentacji w załączeniu. Oferty proszę składać do dnia 31 stycznia
2020 r

W celu potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa i
spełnienie warunków zawartych w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu
zamówienia, określonych przez Zamawiającego, proszę o przesłanie o
przesłanie do zamawiającego podpisane (przez osoby upoważnione)
zeskanowanych poniższych dokumentów, które , będą weryfikowane na etapie
oceny ofert tj.:
1. Miejsce świadczenia usługi - weryfikacja
spełnienia warunku odległości od KPP Prudnik (weryfikacje zostanie
przeprowadzona na podstawie określenie odległości trasy w google maps),
2.
Wypełniony załącznik zatrudnienia osób (wykaz osób zatrudnionych-
załącznik nr 4 do umowy), wraz z popisanymi załącznikami nr 7 i 8 do
umowy ( załącznik nr 7 - osoba reprezentująca podmiot gospodarczy - w
przypadku spółki zgodnie z krs, załącznik nr 8 osoby wskazane w wykazie
osób zatrudnionych)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do umowy (oświadczenie wykonawcy)
4. podpisany opis przedmiotu zamówienia.
5. Podpisany (przez osoby upoważnione) i wypełniony druk ofertowy

Powyższe dokumenty proszę przesłać na adres e-mail transport@op.policja.gov.pl
W załączeniu dokumenty odnośnie niniejszego postępowania



Na platformie proszę wpisać cenę sumaryczną (łączną z druku ofertowego)





Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE













MicrosoftInternetExplorer4



























































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}




Zamawiający zastrzega , iż może nie dokonać wyboru spośród
nadesłanych ofert oraz iż czynności zostaną powtórzone

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.01.2020 | 13:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Usługi transportowe, logistyczne, spedycyjne i magazynowe

» Dane nabywcy

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się