Powrót

obsługa serwisowa, naprawy urządzeń klimatyzacyjnych oraz centrali wentylacyjnej "Bartosz"

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
Dodatkowe koszty (Realizacja czynności serwisowych (wraz z dojazdem, materiałami eksploatacyjnymi, płynami czyszczącymi, olejami, smarami, niewielkim dopełnieniem ubytku glikolu, freonu, protokołami, wpisami do książek gwarancyjnych i systemu CRO), przy czym Zamawiający dostarczy filtry we własnym zakresie,Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (Od 1 marca 2020 do 31 sierpnia 2021)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Czas reakcji na awarię (Najkrótszy czas reakcji w złożonych ofertach, który nie może być dłuższy niż 36 h.)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez:
- poniższy formularz elektroniczny;

800x600



Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE











MicrosoftInternetExplorer4





































































































































































































































































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}



-
w formie elektronicznej (podpisane scany formularza ofertowego) należy
przesłać na adres:robert.przytulski@amkl.edu.pl

-
w formie papierowej należy
dostarczyć do: Kancelarii Ogólnej, Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana
Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.



Zaleca
się oględziny miejsca wykonywania usługi
przed złożeniem oferty (budynki
Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,) w tej sprawie
proszę kontaktować się

z p. Robertem Przytulskim, tel. (71) 31-00-565.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 310 05 65.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.01.2020 | 10:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się