Powrót

Dostawa materiałów biurowych

» Opis zapytania

Nazwa: Zgodnie z zestawieniem
Opis: należy wycenić wszystkie pozycje zgodnie z zestawieniem materiałów i podać cenę łączną oferty
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Zestawienie materiałów (należy załączyć zestawienie materiałów wraz z wyceną)

Opis i specyfikacja:

Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę materiałów biurowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 32 626 02 11- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

22.01.2020 | 14:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe

» Dane nabywcy

Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się