Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek oraz EWMAPA - 2020

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie części zasobu oraz włączenie do systemu Ośrodek oraz EWMAPA w 2020 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Zadanie nr 1: Skanowanie i archiwizację 70 000 stron formatu A4 operatów technicznych wraz z załadowaniem opracowanych materiałów do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK ver.8 firmy Geobid Sp. z o.o. (lub nowszej , jeśli w czasie trwania umowy nastąpi zmiana wersji oprogramowania w skutek jej wydania przez producenta oprogramowania);
2.2. Zadanie nr 2: Skanowanie i kalibrację 829 sztuk arkuszy map (735 kart): ewidencyjnej, katastralnej lub zarysów pomiarowych (karton lub kalka, format od A4 do A1) i włączenie do programu EWMAPA;
2.3. Zadanie nr 3: Skanowanie i kalibrację 2 548 sztuk arkuszy map katastralnych, tzw. szkice indykacyjne (tektura, formatu pomiędzy A4 i A3) i włączenie do programu EWMAPA;
2.4. Zadanie nr 4: Skanowanie i kalibrację 91 sztuk pierworysów mapy zasadniczej lub ewidencyjnej i włączenie do programu EWMAPA;
2.5. Zadanie nr 5: Włączenie do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK ver.8 3468 sztuk materiałów wymienionych w punktach 2.2 - 2.4, określenie zakresów obszarowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 9 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru, na warunkach określonych we wzorze umowy.
5. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi podobne do usług stanowiących przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy na Formularzu cenowym. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje usługi w rodzaju i ilości opisanej w ust. 2. Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają: usługi rodzajowo określone w ust. 2 w zwiększonych ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, których łączna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie, przy czym kwota ta nie będzie większa niż 20% wartości brutto tej umowy. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany. Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ..
6. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności objęte przedmiotem zamówienia:
– kontrola realizacji zamówienia, terminowości i jakości prac; koordynacja i monitoring prac; dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym; informowanie Zamawiającego o postępie prac zgodnie z ustaleniami wzoru umowy; udział w czynnościach odbioru i kontroli prac – jedna osoba pełniąca funkcję kierownika prac;
– czynności techniczne związane z realizacją umowy w tym czynności skanowania i wprowadzania danych; kierowanie pracami podległego zespołu wykonawców; bezpośredni nadzór nad jakością realizowanych prac - co najmniej 5 osób pełniących funkcję pracowników technicznych;
jeżeli wykonywane przez te osoby czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

22.01.2020 | 11:00


» Lokalizacja

ul. Wyspiańskiego 6
Mielec 39-300
Województwo: podkarpackie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi fotograficzne, audio i wideo

» Dane nabywcy

Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
Mielec 39-300
Województwo: podkarpackie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się