Powrót

Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020

» Opis zapytania

Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
Opis: ZGODNIE Z ZAMIESZCZONYM ZAŁĄCZNIKIEM
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (do 3 dni od złożenia zamówienia (2-3 w tygodniu), proszę potwierdzić.)
Akceptacja projektu umowy (umieszczono w załączniku)

Opis i specyfikacja:


W imieniu Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na zapytanie ofertowe:
"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I JAJ DO MOW W MROWINACH"
ADRES DOSTAWY: Mrowiny, ul Szkolna 6, 58-130 Żarów

I. Przedmiot zamówienia.

1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w
roku 2020 do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach.
2. Dostawa artykułów sożywczych i jajobejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.

3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
II. Termin realizacji zamówienia

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020.

2. Termin realizacji sukcesywnych dostaw na podstawienie zamówień cząstkowych (2-3 razy w tygodniu).

III. Kryterium ocen ofert i warunki formalne.
1. Kryterium oceny ofert: 100 % cena
2.
Ceny oferty są cenami brutto i obejmują koszty oraz składniki związane z
realizacja zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.

3.
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonywana w terminie 14 dni od
daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby
Zamawiającego.


IV. Kontakt
1. W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 74 858 03 16 wew 26, w godzinach: 7:30 do 15:00.

2.
W przypadku pytań: związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Złóż ofertę


» Termin składania ofert

09.12.2019 | 11:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Produkty spożywcze
  • Alkohole i produkty tytoniowe
  • Dania gotowe i specjalne produkty odżywcze
  • Grzyby
  • Kawa, herbata, napary
  • Mięso, drób, ryby i owoce morza
  • Nabiał
  • Napoje
  • Pieczywo
  • Produkty skrobiowe
  • Produkty spożywcze dla zwierząt
  • Przetwory owocowe i warzywne
  • Przetwory tłuszczowe
  • Przyprawy i dodatki do dań
  • Słodycze i przekąski

» Dane nabywcy

Starostwo Powiatowe w Świdnicy


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się