Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
» Opis zapytania
Nazwa: Dostawy artykułów spożywczych i jaj do MOW w Mrowinach w roku 2020
Opis: ZGODNIE Z ZAMIESZCZONYM ZAŁĄCZNIKIEM
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (do 3 dni od złożenia zamówienia (2-3 w tygodniu), proszę potwierdzić.)
Akceptacja projektu umowy (umieszczono w załączniku)
Opis i specyfikacja:
W imieniu Dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na zapytanie ofertowe:
"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I JAJ DO MOW W MROWINACH"
ADRES DOSTAWY: Mrowiny, ul Szkolna 6, 58-130 Żarów
I. Przedmiot zamówienia.
1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w
roku 2020 do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach.
2. Dostawa artykułów sożywczych i jajobejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
II. Termin realizacji zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 do 31.12.2020.
2. Termin realizacji sukcesywnych dostaw na podstawienie zamówień cząstkowych (2-3 razy w tygodniu).
III. Kryterium ocen ofert i warunki formalne.
1. Kryterium oceny ofert: 100 % cena
2.
Ceny oferty są cenami brutto i obejmują koszty oraz składniki związane z
realizacja zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
3.
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonywana w terminie 14 dni od
daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby
Zamawiającego.
IV. Kontakt
1. W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 74 858 03 16 wew 26, w godzinach: 7:30 do 15:00.
2.
W przypadku pytań: związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
09.12.2019 | 11:00
» Lokalizacja
» Kategoria asortymentowa
- Produkty spożywcze
- Alkohole i produkty tytoniowe
- Dania gotowe i specjalne produkty odżywcze
- Grzyby
- Kawa, herbata, napary
- Mięso, drób, ryby i owoce morza
- Nabiał
- Napoje
- Pieczywo
- Produkty skrobiowe
- Produkty spożywcze dla zwierząt
- Przetwory owocowe i warzywne
- Przetwory tłuszczowe
- Przyprawy i dodatki do dań
- Słodycze i przekąski
» Dane nabywcy
Starostwo Powiatowe w Świdnicy
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Produkty spożywcze z ostatnich 10 dni.